Mejniki znamke

August Horch in Audi

Družba AUDI AG ima zelo razgibano in pestro zgodovino – njena tradicija na področju izdelovanja avtomobilov in motorjev sega vse v 19. stoletje. Utemeljitelj te tradicije je August Horch, eden izmed pionirjev nemške avtomobilske industrije.

Kot absolvent tehnične šole v saškem mestu Mittweida je svojo poklicno pot začel v motorni industriji in jo pozneje nadaljeval kot vodja oddelka za izdelavo motornih vozil pri Carlu Benzu v Mannheimu. Leta 1899 se je osamosvojil in 14. novembra istega leta v Kölnu ustanovil podjetje Horch & Cie. Motorwagen Werke.

Leta 1902 je Horch prišel na Saško, najprej v Reichenbach, leta 1904 pa v Zwickau, kjer je podjetje preoblikoval v delniško družbo. Zaradi nesoglasij s člani uprave in nadzornega sveta je leta 1909 podjetje zapustil in takoj zatem v mestu Zwickau ustanovil drugo avtomobilsko podjetje. Ker za poimenovanje novega podjetja ni mogel uporabiti svojega imena, saj je bilo to že oddano in zaščiteno kot blagovna znamka, je uporabil njegov latinski prevod: iz »horch!« je nastal »audi!«. Ideja, da bi uporabili latinski velelnik nemške besede »höre – horch (prisluhni)«, se je porodila sinu enega od Horchovih poslovnih partnerjev, ki je kot študent latinščine spremljal iskanje imena za novo podjetje. August Horch se je nato tudi v svoji korespondenci podpisoval kot »Vaš Audi-Horch«. Decembra 1914 se je podjetje Audi Automobilwerke GmbH preoblikovalo v delniško družbo.

Vier Ringe (štirje krogi) – knjiga

»Vier Ringe« (štirje krogi) – zgodovina znamke Audi v obliki knjige in e-publikacije.