Mejniki znamke

Nov začetek v Ingolstadtu

Leta 1945, po koncu druge svetovne vojne, so v sovjetski okupacijski coni locirano družbo Auto Union AG razlastili, tovarniške objekte demontirali in družbo leta 1948 izbrisali iz trgovinskega registra mesta Chemnitz.

Vodstvo podjetja je že ob koncu vojne odšlo na Bavarsko, kjer so konec leta 1945 v starem garnizijskem mestu Ingolstadt najprej postavili skladišče nadomestnih delov za Auto Unionova vozila. Na teh temeljih je 3. septembra 1949 nastala nova družba Auto Union GmbH, ki je nadaljevala tradicijo izdelave motornih vozil v znamenju štirih krogov.

V tem okviru so najprej obudili proizvodnjo preizkušenih DKW-jevih modelov z dvotaktnim motorjem. Ti preprosti, robustni in zanesljivi avtomobili in motorna kolesa so bili najprimernejša izbira za odrekanja polno povojno obdobje. Na izvoznem sejmu v Hannovru so spomladi 1949 predstavili DKW F 89 L Schnelllaster in motorno kolo DKW RT 125 W. Z njima se je začela proizvodnja motornih vozil v Ingolstadtu. Vzporedno je potekal razvoj osebnega vozila znamke DKW, ki so ga poleti 1950 začeli izdelovati v novi tovarni v Düsseldorfu.

Po letu 1954 je Friedrich Flick postopoma prevzemal velike kapitalske deleže družbe Auto Union GmbH. Njegov cilj je bil, da srednjeročno pridobi močnega partnerja za Auto Union. Aprila 1958 je družba Daimler-Benz AG prevzela 88 odstotkov Auto Uniona, leto zatem pa je ingolstadtsko podjetje postalo 100-odstotna hčerinska družba.

Vier Ringe (štirje krogi) – knjiga

»Vier Ringe« (štirje krogi) – zgodovina znamke Audi v obliki knjige in e-publikacije.