Mejniki znamke

Ponovno rojstvo znamke

Zaradi vztrajanja pri dvotaktnem motorju so DKW-jeve prodajne številke ob začetku 60. let vztrajno padale. V tej situaciji je Daimler-Benz naročil inženirju Ludwigu Krausu, ki je bil odposlan v Ingolstadt za tehničnega direktorja, naj kot »doto« prejeti štirivaljni štiritaktni motor prilagodi za novi DKW F102.

Ta novi Auto Unionov model je na trg prišel leta 1965 in je bil prvi povojni model s štiritaktnim motorjem. Začelo se je novo obdobje, ki je terjalo spremembo poimenovanja: ime Audi, ki je imelo bogato tradicijo, je doživelo preporod.

Auto Unionov »Typ Audi« – najprej brez dodatne oznake modela – je bil intenzivno oglaševan in je postal prava uspešnica. Serijo so, z nekaj tehničnimi in oblikovnimi spremembami, izdelovali do leta 1972. Toda tudi z drugega vidika se je v Ingolstadtu začelo novo obdobje. Od leta 1965 je ingolstadtsko podjetje namreč del Volkswagnovega koncerna. Novi hišni gospodarji so tehnikom v Ingolstadtu prepovedali razvoj lastnih vozil. Ingolstadtske proizvodne kapacitete so nameravali koristiti za izdelavo Volkswagnovega hrošča. Ludwig Kraus, ki je bil takrat vodja razvoja in član poslovodstva, je kljub temu skrivoma razvijal nov Audijev model. Ta avtomobil, ki ga je vodstvo koncerna v Wolfsburgu pozneje potrdilo, so novembra 1968 v Ingolstadtu predstavili mednarodnim medijem. Njegovo ime: Audi 100. Z Audijem 100 je bilo izdelano prvo vozilo, ki se je osvobodilo DKW-jeve dediščine. Velik uspeh novega Audija je potrdil, da so imeli njegovi očetje prav. Hkrati je družbi Auto Union z Audijem 100 uspelo ohraniti svojo samostojnost.

Vier Ringe (štirje krogi) – knjiga

»Vier Ringe« (štirje krogi) – zgodovina znamke Audi v obliki knjige in e-publikacije.