Mejniki znamke

Prednost je v tehniki

Široka paleta Audijevih in NSU-jevih modelov z zelo različnimi motorji in vrstami pogona je bila leta 1971 izhodišče za nov oglaševalski slogan, ki odtlej ponazarja odlike podjetja kot programsko načelo: »Prednost je v tehniki«.

Povsem v skladu s tem so leta 1972 predstavili Audi 80 prve generacije (serija B1), ki je blestel s številnimi tehničnimi novostmi, kot sta bila na primer serija motorjev z zgoraj ležečo odmikalno gredjo in kotalni krog za stabilizirano stekanje koles. Do izteka proizvodnje prve generacije so izdelali več kot milijon vozil.

Ludwiga Krausa je, sprva kot vodja tehničnega razvoja, leta 1974 nasledil Ferdinand Piëch. V »Piëchovem obdobju« se je Audi preobrazil v tehnično inovativnega avtomobilskega proizvajalca. Hkrati je znamka postopoma začela uresničevati strategijo višjega pozicioniranja. O tej usmeritvi zgovorno pričajo petvaljni motor (1976), tehnologija tlačnega polnjenja s turbopolnilnikom (1979) in štirikolesni pogon quattro (1980).

Leta 1985 so ime podjetja Audi NSU Auto Union AG spremenili v AUDI AG. Od takrat naprej nosijo podjetje in produkti enako ime. Sedež podjetja so preselili nazaj v Ingolstadt. Nadaljnjo življenjsko pot znamke Audi je zaznamovala serija tehničnih inovacij: popolnoma pocinkana karoserija, svoj čas najbolj aerodinamična velikoserijska limuzina na svetu, široka uvedba bencinskih motorjev s turbopolnilnikom, varčni dizelski pogonski agregati z direktnim vbrizgavanjem goriva, aluminijasta karoserija, prvi hibridni avtomobili, direktno vbrizgavanje bencina in izdelava avtomobilov luksuznega razreda z osem- in dvanajstvaljnimi motorji pričajo o vzponu znamke Audi med prestižne avtomobilske proizvajalce.

Vier Ringe (štirje krogi) – knjiga

»Vier Ringe« (štirje krogi) – zgodovina znamke Audi v obliki knjige in e-publikacije.