-
Iskanje
Markantne oblike.
Sorazmerja novega modela Audi A4 Avant so uravnotežena in skladna. Potek linij je eleganten in obenem športen. Prostran pokrov motorja poudarja širino vozila. Prevladujoča eleganca: širok in nizko nameščen enodelni okvir mreže hladilnika s poudarjeno strukturo mreže iz umetne mase.
Žarometa
Markantno nazobčan spodnji rob žarometov riše nezamenljivo svetilno grafiko. Svetlobni segment, ki ustvarja dva ostra kota, oddaja svetlobo dnevne luči in smernika - na zgornjem robu ohišja. Opcijska LED- ali opcijska matrična LED-žarometa poskrbita za dodaten optični poudarek: zasenčena žarometa, ki s svojimi enajstimi svetlečimi diodami potrošita le 20 W energije, imata obliko oči.
Dvanajst LED-diod matričnih LED-žarometov ustvarja dolgi žaromet, ki sveti skozi tri reflektorje. LED-diode se vključujejo in izključujejo po potrebi, poleg tega pa jih je mogoče zatemniti v 64 stopnjah. Cestišče je tako v vsaki situaciji osvetljeno s svetlobo, podobno dnevni, pri čemer pa žarometa ne slepita ostalih udeležencev v prometu. Smerna žarometa matričnih LED-žarometov nastaneta s pomikom središča svetilnega pramena.
Eleganten in tehnološko dovršen
Stranski potek linij daje novemu modelu Audi A4 Avant športen videz, pokrov motorja obsega zgornja robova blatnikov. Ramenska linija z začetkom na robovih žarometov se v loku razteza vse do zadka vozila in ga zaobjema. Spodnji rob vozila ob straneh ustvarja intenzivno igro svetlobe in sence.
Nad letvicami na pragu se dinamična linija blago dviga navzgor. Koloteki so izrazito obokani, razmerje med pločevinasto konstrukcijo in steklenim delom pa znaša dve proti ena. Nizka strešna linija se hitro prične ponovno spuščati, pri modelu Audi A4 Avant se izteka v ravna D-stebrička. Serijski strešni letvi sta črne barve. Zunanji vzvratni ogledali sta enako kot pri športnih avtomobilih nameščeni na izbočenih robovih vrat.
Audi A4 Avant je opremljen z usmernikom zraka nad zadnjim steklom. Izpušni sistem je odvisno od izvedbe motorja lahko eno- ali dvoceven. Zaključi se z enojnim zaključkom izpušne cevi, dvojnim zaključkom izpušne cevi (TDI od 140 kW/190 KM naprej) ali dvema ločenima zaključkoma izpušne cevi (TFSI od 140 kW/190 KM naprej), ki imajo pri linijah opreme Design in Sport ter v kombinaciji z motorjem 3.0 TDI kromirane obrobe.
Tudi zadnje luči so raznolike in zaznamovane s 3D designom. Močne in globoke zareze v notranjih kotih nadaljujejo design karoserije. V vsaki enoti je po 48 LED-diod (pri paketu LED-žarometov in vseh višjih izvedbah).
Zavorna luč je nameščena v zunanjem spodnjem delu, dinamični smernik pa ustvarja pas ob zgornjem robu. Oba dela luči povezuje ravna linija, ki jo osvetljuje zadnja luč.