• Audi e-tron
  • Zapeljiva privlačnost
  • Vozna dinamika
  • Varnost in kakovost
  • Zunanji vzvratni ogledali
  • Asistenčni sistemi
  • Design
  • Tehnika
  • Polnjenje e-vozil
  • Cenik
.
Dominko Ptuj
  • Q8
    Q8
    Q8 TFSI e
    SQ8
    Q8
    Cena: od EUR 73.630,-  
    K vozilu Q8
    Konfigurator
    Takoj dobavljivo
    Q8 TFSI e
     
    K vozilu Q8 TFSI e
    Konfigurator
    SQ8
     
    K vozilu SQ8
    Konfigurator
  • e-tron
    e-tron
    e-tron Sportback
    e-tron S
    e-tron S Sportback
    e-tron GT koncept*
    e-tron
     
    K vozilu e-tron
    Konfigurator
    Takoj dobavljivo
    e-tron Sportback
     
    K vozilu e-tron Sportback
    Konfigurator
    Takoj dobavljivo
    e-tron S
     
    K vozilu e-tron S
    Konfigurator
    e-tron S Sportback
     
    K vozilu e-tron S Sportback
    Konfigurator
    e-tron GT koncept*
     

    *Prikazano in opisano vozilo predstavlja konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model

  • Iskanje
  • Domov
  • Servis & dopolnilna oprema
    • Audi servis
    • Dopolnilna oprema
  • AudiLab Slovenija
.
Dominko Ptuj
Meni
Modely
Audi e-tron
  • Domov
  • e-tron
  • Audi e-tron
  • Vozna dinamika
    Zapeljiva privlačnost
    Vozna dinamika
    Varnost in kakovost
    Zunanji vzvratni ogledali
    Asistenčni sistemi
    Design
    Tehnika
    Polnjenje e-vozil
    Cenik
  • Audi e-tron
  • Zapeljiva privlačnost
  • Vozna dinamika
  • Varnost in kakovost
  • Zunanji vzvratni ogledali
  • Asistenčni sistemi
  • Design
  • Tehnika
  • Polnjenje e-vozil
  • Cenik

Močna dinamika z električnim pogonom

Audi e-tron poganjata dva elektromotorja, ki poskrbita za hiter pospešek električnega SUV-ja z 0 na 100 km/h. Moč pri speljevanju je primerljiva z močjo športnega avtomobila. Za optimalno vlečno silo in dinamiko poskrbi nova generacija pogona quattro: električni štirikolesni pogon.

Takoj dobavljivo
Konfigurator
Cenik
Tehnični podatki
Mere
Pooblaščeni trgovci

Odlična vlečna sila

Audi e-tron je serijsko opremljen z novo generacijo pogona quattro: električni štirikolesni pogon s stalnim in povsem prilagodljivim uravnavanjem skrbi za idealno porazdeljevanje pogonskih momentov med obema premama - v delčku sekunde. Električni SUV za doseganje največjega možnega izkoristka v večini primerov uporablja predvsem zadnji e-motor. Električni štirikolesni pogon navor po potrebi prediktivno posreduje na sprednjo premo - še preden pride do zdrsa na gladki površini ali pri hitri vožnji skozi ovinke oz. pri pod- ali prekrmiljenju. Dinamični talenti modela Audi e-tron se izkažejo predvsem pri nizkem količniku trenja, npr. na snegu.

Športni značaj

Za športni značaj in odlično prečno dinamiko je v največji meri zaslužna nizka in centralna vgradnja pogonskih komponent. Baterijski sistem je optimalno prilagojen meram modela Audi e-tron. V obliki ploščatih, širokih blokov je vgrajen pod potniško celico med premama. Težišče modela Audi e-tron je tako na podobni višini kot pri limuzini. Porazdelitev osne obremenitve je odlično uravnotežena v razmerju približno 50 : 50.

Doseg za dolge razdalje

Doseg, ki je primeren tudi za vožnjo na dolge razdalje, je dosežen s pomočjo visoke stopnje rekuperacije, tj. z regeneracijo zavorne energije. Audi e-tron s svojima elektromotorjema energijo obnavlja pri več kot 90 % vseh zaviranj. V kombinaciji z elektrohidravlično integriranim sistemom za uravnavanje zaviranja, ki ga Audi kot prvi proizvajalec na svetu vgrajuje v električno gnano serijsko vozilo, električni SUV tako v največji možni meri ciljno izkorišča svoj rekuperacijski potencial.

  • Konfigurator
  • Iskanje pooblaščenega trgovca
  • Novičnik
  • Kontakt
  • myAudi
  • Online revija AudiLab Slovenija
  • Kontakt
  • Varovanje podatkov
  • Pravno obvestilo
  • Copyright
  • Piškotki
  • Varovanje podatkov za Facebook
  • Kanali za žvižgače

© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.