• Audi RS e-tron GT
  • Pregled
  • Cenik
  • Tehnični podatki
  • Mere
.
Dominko Ptuj
  • Q8
    Q8
    Q8 TFSI e
    SQ8
    RS Q8
    Q8
    Cena: od EUR 73.630,-  
    K vozilu Q8
    Konfigurator
    Takoj dobavljivo
    Q8 TFSI e
     
    K vozilu Q8 TFSI e
    Konfigurator
    SQ8
     
    K vozilu SQ8
    Konfigurator
    RS Q8
     
    K vozilu RS Q8
    Konfigurator
  • e-tron
    e-tron
    e-tron Sportback
    e-tron S
    e-tron S Sportback
    Novi e-tron GT quattro
    Novi RS e-tron GT
    Novi Audi Q4 e-tron
    Novi Audi Q4 Sportback e-tron
    e-tron
     
    K vozilu e-tron
    Konfigurator
    Takoj dobavljivo
    e-tron Sportback
     
    K vozilu e-tron Sportback
    Konfigurator
    Takoj dobavljivo
    e-tron S
     
    K vozilu e-tron S
    Konfigurator
    e-tron S Sportback
     
    K vozilu e-tron S Sportback
    Konfigurator
    Novi e-tron GT quattro
     

    Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 20,3 (WLTP); emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0

    Izvedite več
    Konfigurator
    Novi RS e-tron GT
     

    Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 21,0 (WLTP); emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0

    Izvedite več
    Konfigurator
    Novi Audi Q4 e-tron
     
    K vozilu Audi Q4
    Novi Audi Q4 Sportback e-tron
     
    K vozilu Audi Q4 Sportback
  • Iskanje
  • Domov
  • Servis & dopolnilna oprema
    • Audi servis
    • Dopolnilna oprema
  • AudiLab Slovenija
.
Dominko Ptuj
Meni
Modely
RS e-tron GT
  • Domov
  • e-tron
  • RS e-tron GT
  • Pregled
    Pregled
    Cenik
    Tehnični podatki
    Mere
  • Audi RS e-tron GT
  • Pregled
  • Cenik
  • Tehnični podatki
  • Mere

Čista energija in napredna zmogljivost

Konfigurator
Cenik
Tehnični podatki
Mere
Pooblaščeni trgovec Audi Sport: Porsche Verovškova

Osredotočen na estetski vidik vozne dinamike

V modelu Audi RS e-tron GT je vse osredotočeno na funkcionalno središče notranjosti - voznikov prostor.

Geometrija pospeška

Strukturni design združuje dinamična sorazmerja gran turisma in edinstvene značilnosti RS-modela znamke Audi.

Povezovanje športnosti in kakovosti

Opcijska karbonska streha je izdelana iz umetne mase, ojačane s karbonskimi vlakni. Visokotehnološki material je izredno stabilen in hkrati izjemno lahek.

Naelektren zagon

Za zapeljivo privlačnost vozila Audi RS e-tron GT bo poskrbela opcijska kombinacija opreme edition one, ki je prvim strankam na voljo v omejenem številu.

Strast ustvarja napredek

Pri izdelavi električno gnanega gran turisma v industrijskem parku Böllinger Höfe pri Neckarsulmu se ljubezen do detajlov zlije z natančnostjo in kakovostjo.

Zunanje barve laka

Na voljo so različne opcijske zunanje barve laka, tako lahko ustvarite novi Audi RS e-tron GT po svojih željah.

Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni konkavni design, črna z grafičnim potiskom
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska

Moč

440

kW

Pospešek (0–100 km/h)

3.3

s

Polnilni sistem

800

volt

Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 21,0 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0.

Univerzalna prezenca

Zahteva po novi interpretaciji avtomobila se kaže tudi v jasnem designu, ki ga navdihuje aerodinamična zmogljivost. Napredno razkošje zagotavlja povečan utrip, zaradi katerega je doživetje vožnje čustveno še močnejše. Prepoznavna značilnost vozila: napis RS z rdečim rombom.

 

Jasen in natančen

V središčih moči najdete markantne poudarke. Nizko težišče vozila je tako opazno zaradi poudarjenih pragov in daljše medosne razdalje.

 

 

Animirani svetlobni segment

Po celotni širini zadnjega dela se razteza animirani svetlobni segment, ki ga na zunanjih robovih, v dejanskih lučeh, obdajajo posamezni klinasto oblikovani LED-segmenti. Prvič v vozilu Audi: dvojna funkcija smernikov in luči za vzvratno vožnjo.

 

Pozicijski luči dinamičnega napredka

Opcijska matrična LED-žarometa z laserskima žarometoma predstavljata bistveno komponento napredne oblikovalske govorice. Za edinstveno sporočilo poskrbi grafična podoba z modrim elementom X, iz katerega se dinamična osvetlitev luči razširja v vodoravni smeri

Natančen zaključek

Mišičasto oblikovana ramenska linija in izrazit zadnji difuzor poskrbita za močan in markanten videz. Daleč nazaj pomaknjena, ravno padajoča strešna linija poskrbi, da Audi RS e-tron GT že v mirovanju izkazuje svojo neizmerno željo po gibanju.

Dinamičen videz: design paketi RS

Opcijski design paket RS rdeče barve s kontrastnimi šivi ekspresno rdeče barve poskrbi za markantne poudarke v notranjosti vozila. Opcijski design paket RS sive barve poudarja izrazito eleganco in napredni design notranjosti vozila - s kombinacijo kakovostnih materialov s kontrastnimi šivi jekleno sive barve.

Vse pred očmi

Minimalističen voznikov prostor s popolnoma digitalnim 12,3-palčnim barvnim zaslonom in sredinska konzola sta ergonomsko usmerjena k vozniku.

Športni videz. Športni značaj

Športna sprednja sedeža zagotavljata dobro stransko oporo, tudi pri dinamični vožnji skozi ovinke.

Zadnja sedežna vrsta

Izrazita zunanja zadnja sedeža z dodatnim sredinskim sediščem poudarjata športni značaj vozila.

Kakovostni materiali

Eden od dokazov napredka so tudi materiali, uporabljeni v notranjosti vozila. Izbirate lahko med kakovostnim usnjenim oblazinjenjem ali notranjostjo povsem brez usnja.

Formula prednosti

Nizko v dnu vozila vgrajena 800-voltna litij-ionska baterija se ponaša z izjemno visoko zmogljivostjo - pri polnjenju in delovanju. Doseg v kombinaciji z rekuperacijskim sistemom v skladu z merilnim postopkom WLTP znaša do 472 km.

Hitro polnjenje

Svojo zmogljivost Audi RS e-tron GT ponazarja tudi pri polnjenju: na 800-voltnih polnilnih postajah z močjo do 270 kW - serijsko. V pribl. 5 minutah je mogoče vozilo z električno energijo napolniti za nadaljnjih 100 km. V pribl. 22,5 minutah se baterija z 5 % znova napolni na pribl. 80 %.

 

Polnjenje doma

Audi e-tron GT quattro je z izmeničnim tokom (AC) serijsko mogoče polniti z maksimalno močjo do 11 kW. Za hitrejše polnjenje doma z močjo 22 kW potrebujete opcijski polnilni sistem e-tron connect v kombinaciji z opcijskim dodatnim polnilnikom z močjo do 22 kW (AC).

 

 

Energija za 100 km napolnjena v

pribl. 5

min.

Baterija do 80 % napolnjena v

22.5

min.

Doseg (WLTP)

do 472

km

RS: višje ne gre

Impresivna je moč, ki jo omogoča Audi RS e-tron GT s popolnoma električnim štirikolesnim pogonom quattro. Pogona na sprednji in zadnji premi razvijeta moč do 440 kW.

Zvok modela Audi RS e-tron GT

Navdušujoči učinki tehnoloških inovacij.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Navdušujoči učinki tehnoloških inovacij

Aerodinamično izboljšane oblike postanejo funkcionalni detajli. Od inteligentnih odprtin za dovod zraka v sprednjem delu pa vse do izrazitega zadnjega difuzorja.

 

Funkcionalna in privlačna – platišča

Opcijska, aerodinamično izboljšana platišča zaokrožajo učinkovit in hkrati zmogljiv koncept vozila.

Višja stopnja vozne dinamike in agilnosti

Za prepričljivo zaviranje poskrbi opcijski vrhunski zavorni sistem s keramičnimi zavornimi koluti, prevlečenimi z volframovim karbidom ali ojačanimi s karbonskimi vlakni.

Novičnik AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o e-mobilnosti, inovacijah, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik

Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 21,0 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0

Čas polnjenja baterije se lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so npr. temperatura okolice, uporaba drugih vtičev za določeno državo in uporaba funkcije predhodnega programiranja (npr. daljinskega upravljanja klimatiziranja vozila). Polnilni sistem e-tron pri uporabi vtiča za gospodinjske vtičnice omeji polnilno moč. 

Audi za polnjenje z izmeničnim tokom priporoča, da visokonapetostno baterijo polnite na industrijskih vtičnicah, polnilnih postajah ali stenski polnilni postaji. S tem dosežete večjo učinkovitost in občutno krajši čas polnjenja v primerjavi s polnjenjem na gospodinjski vtičnici. Vozila s prenosnim polnilnim sistemom e-tron (kompaktnim in connect) ne polnite na gospodinjskih vtičnicah, če imate na voljo možnost polnjenja na industrijski vtičnici z izmeničnim tokom (AC) ali na javni polnilni postaji z izmeničnim (AC) ali enosmernim tokom (DC). Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene. 

Storitev e-tron Charging Service je mogoče uporabljati samo za elektrificirane modele znamke Audi (pogoj je identifikacijska številka vozila). Dostop po vsej Evropi: storitev e-tron Charging Service je na voljo v 26 evropskih državah, ponudba za ostale države je v pripravi. Število razpoložljivih polnilnih mest se nenehno povečuje ter je odvisno od države in stopnje izgradnje razpoložljive infrastrukture. Dostopa ni mogoče zahtevati na vsakem polnilnem mestu v državi. Družba AUDI AG ne jamči za delovanje, razpoložljivost, polnilno moč in ostale lastnosti polnilne infrastrukture. Informacije polnilne postaje o številu polnilnih mest se redno posodabljajo, vendar ni mogoče zahtevati popolnih informacij. Kartico za stranke storitve e-tron Charging Service je v omrežju mogoče uporabiti šele 24 ur po aktivaciji kartice. V prvih 24 urah je uporaba kartice morda lokalno omejena. Preverjanje pristnosti s pomočjo aplikacije myAudi (QR-koda na polnilnem mestu) zahteva aktivno radijsko in internetno povezavo. Tovrsten način preverjanja pristnosti ni na voljo na vseh polnilnih mestih. Cene v posameznih evropskih državah so poenotene, vendar se lahko razlikujejo od cene v Nemčiji. Aktualne informacije o tarifah in pogodbene informacije za vašo državo so na voljo na spletni strani  www.e-tron.charging-service.audi. Po sklenitvi pogodbe za storitev e-tron Charging Service nastanejo zgolj stroški električne energije - mesečno osnovno uporabnino v skladu s pogodbo Transit prvo leto prevzame Audi. Po preteku prvega leta se pogodba, razen v primeru pravočasne odpovedi, avtomatsko podaljša za 12 mesecev. Nastanejo stroški mesečne osnovne uporabnine. Informacije o cenah in pogojih so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi. 

  • Konfigurator
  • Iskanje pooblaščenega trgovca
  • Novičnik
  • Kontakt
  • myAudi
  • Online revija AudiLab Slovenija
  • Kontakt
  • Varovanje podatkov
  • Pravno obvestilo
  • Copyright
  • Piškotki
  • Varovanje podatkov za Facebook
  • Kanali za žvižgače

© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.