-
Iskanje
Javno polnjenje
Svoboda: vožnja na dolge razdalje je zdaj mogoča tudi z električnim vozilom. Prilagodljivost: polnjenje med spontanimi postanki. Ali preprosto alternativa, ker polnjenje doma morda ni mogoče. Kar koli od naštetega je za vas pomembno - v vseh treh primerih javna infrastruktura za polnjenje odigra odločilno vlogo. Za dostop do javnih polnilnih postaj Audi serijsko zagotavlja storitev e-tron Charging Service in Mode 3 polnilni kabel.
e-tron Charging Service
Dostop do več kot 177.000 javnih polnilnih mest
Storitev e-tron Charging Service vam omogoča enoten dostop do ene največjih mrež javnih polnilnih postaj v Evropi:
- več kot 177.000 javnih polnilnih mest v 25 evropskih državah - število narašča
- polnjenje v različnih državah s samo eno pogodbo (e-gostovanje)
- enotne in transparentne tarife za posamezne države omogočajo enostaven in brezskrben prehod na električno mobilnost
- vse postopke polnjenja na javnih polnilnih postajah in račune si je mogoče ogledati v pregledu na portalu myAudi ali v aplikaciji myAudi²
Uporabi e-tron Charging Service
V Sloveniji je trenutno na voljo več kot 350 polnilnih postaj!
Omrežje IONITY
Hitro polnjenje pri vožnji na daljše razdalje
Za popoln izkoristek uporabnosti vozila Audi e-tron⁴ pri vožnjah na daljše razdalje si Audi prizadeva za izgradnjo zmogljivega omrežja polnilnih postaj vzdolž glavnih evropskih prometnic. IONITY je podjetje, ki gradi in upravlja omrežje hitrih polnilnih postaj na meddržavnih cestah in avtocestah v 25 evropskih državah. Hitre polnilne postaje lahko uporabljajo samo popolnoma električna vozila.
- Omrežje hitrih polnilnih postaj s polnilno močjo do 350 kW tako omogoča električno mobilnost pri vožnji na daljše razdalje.
- Na voljo je pribl. 400 postaj IONITY s povprečno 6 polnilnimi mesti v 25 evropskih državah.
- Enostaven dostop 24 ur na dan, 7 dni v tednu
- Preprosto obračunavanje s storitvijo e-tron Charging Service
- 30 minut zadošča, da visokonapetostno baterijo modela Audi e-tron 55 quattro ali Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴ napolnite za doseg, primeren za vožnjo na daljše razdalje - pri tem je uporabljena polnilna moč do 150 kW.
- Načrtovalnik poti e-tron avtomatsko načrtuje postanke za polnjenje.
Na IONITY
V zgolj približno 30 minutah s 5 % na 80 % napolnjenosti baterije
Na daljših razdaljah je sposobnost posebej hitrega polnjenja vozila z baterijo zelo
pomembna. Modela Audi e-tron 55 quattro in Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴
omogočata izjemno kratke postanke za polnjenje, saj lahko maksimalno polnilno moč
150 kW ohranjata do 80 % napolnjenosti baterije (SOC). Modela na hitri polnilni
postaji tako za polnjenje s 5 % na 80 % potrebujeta le 30 minut. Če pa želite
baterijo napolniti 100 %, da bi tako lahko izkoristili maksimalni doseg, za to
zahvaljujoč dovršenemu sistemu za nadzor porabe potrebujete le še dodatnih 20
minut.
Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v
določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine
hišne električne napeljave. Individualna vrednost je zato lahko manjša. Omrežni
priključni kabel z industrijskim vtičem in upravljalna enota polnilnega sistema se
medsebojno dopolnjujeta in omogočata določeno polnilno moč. Kasnejša zamenjava
omrežnega priključnega kabla z drugim industrijskim vtičem je tehnično sicer
mogoča, vendar se polnilna moč zaradi tega lahko zmanjša.
Polnilna moč modelov Audi e-tron 55 quattro in Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴
Polnilna moč modelov Audi e-tron 55 quattro in Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴ postavlja merila v primerjavi s tekmeci. Krivulja polnjenja z močjo 150 kW izstopa z ohranjanjem vrednosti na visoki ravni. Temelji na inteligentnem sistemu za nadzor porabe, ki zniža tokove, da varuje litij-ionske celice in zagotavlja njihovo življenjsko dobo. Gre za veliko razliko v primerjavi z ostalimi koncepti, ki svojo moč večinoma dosežejo le za kratek čas (najvišja vrednost) in jo že pred pragom 70 % občutno zmanjšajo. Modela Audi e-tron 55 quattro in Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴ pri 80 % še vedno polnita z močjo nad 100 kW. V vsakodnevnem življenju to predstavlja osnovno uporabno vrednost: stranka za doseg pribl. 100 km v optimalnih pogojih ob polnilni postaji čaka manj kot 10 minut.
Odkrij modele
Električna vozila
Izberi in konfiguriraj
Priključni hibridni modeli
Izberi in konfiguriraj
1 Dostop in omrežje: število dostopnih polnilnih mest se nenehno
povečuje.
Storitev e-tron Charging Service lahko uporabljajo samo stranke z vozili Audi
e-tron (pogoj je identifikacijska številka vozila). Dostop v Evropi: storitev
e-tron Charging Service je na voljo v 25 evropskih državah, v pripravi je ponudba
za druge države. Cene storitve e-tron Charging Service so odvisne od posamezne
države. Število razpoložljivih polnilnih mest je odvisno od posamezne države in
stopnje izgradnje razpoložljive infrastrukture. Ni upravičeno pričakovati dostopa
do vseh polnilnih mest v posamezni državi. Družba Audi AG ne jamči za delovanje in
razpoložljivost polnilne infrastrukture. Informacije o številu polnilnih mest na
določeni lokaciji se redno posodabljajo in niso dokončne. Kartico e-tron Charging
Service za stranke je v celotnem omrežju mogoče uporabljati šele 24 ur po njeni
aktivaciji. V prvih 24 urah je kartico po potrebi mogoče uporabljati z lokalnimi
omejitvami. Preverjanje pristnosti s pomočjo aplikacije myAudi (QR-koda na
polnilnem mestu) zahteva aktivno radijsko in internetno povezavo. Ta način
preverjanja pristnosti ni na voljo na vseh polnilnih mestih.
2 Zahteva registracijo in sklenitev pogodbe za glavnega uporabnika v sistemu myAudi ter imenovanje glavnega uporabnika v sistemu MMI vozila. Potrditev in prijava kot glavni uporabnik zagotavljata upravljanje vozila (npr. zaklepanje in odklepanje v aplikaciji). Imenovanje glavnega uporabnika v sistemu MMI vozila, tj. povezava vašega računa myAudi in vozila Audi, je potrebno za nastavljanje časa odhoda v aplikaciji in njegovo posredovanje vozilu Audi.
3 Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. Individualna vrednost je zato lahko manjša. Omrežni priključni kabel z industrijskim vtičem in upravljalna enota polnilnega sistema sta medsebojno dopolnjujeta in omogočata določeno polnilno moč. Kasnejša zamenjava omrežnega priključnega kabla z drugim industrijskim vtičem je tehnično sicer mogoča, vendar se polnilna moč zaradi tega lahko zmanjša.
4 Poraba in emisije izpušnih plinov:
Audi e-tron 55:
poraba električne energije, kombinirana vožnja, v kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEVC);
22,4-26,4 (WLTP); emisije CO₂, kombinirana vožnja, v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
poraba električne energije, kombinirana vožnja, v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEVC);
21,9-26,0 (WLTP); emisije CO₂, kombinirana vožnja, v g/km: 0
Podatki o porabi goriva/električne energije in emisijah CO₂ v razponih so odvisni
od izbrane opreme vozila.