-
Iskanje
Čista energija in napredna zmogljivost
Osredotočen na estetski vidik vozne dinamike
V modelu Audi RS e-tron GT je vse osredotočeno na funkcionalno središče notranjosti - voznikov prostor.
Geometrija pospeška
Strukturni design združuje dinamična sorazmerja gran turisma in edinstvene značilnosti RS-modela znamke Audi.
Povezovanje športnosti in kakovosti
Opcijska karbonska streha je izdelana iz umetne mase, ojačane s karbonskimi vlakni. Visokotehnološki material je izredno stabilen in hkrati izjemno lahek.
Naelektren zagon
Za zapeljivo privlačnost vozila Audi RS e-tron GT bo poskrbela opcijska kombinacija opreme edition one, ki je prvim strankam na voljo v omejenem številu.
Strast ustvarja napredek
Pri izdelavi električno gnanega gran turisma v industrijskem parku Böllinger Höfe pri Neckarsulmu se ljubezen do detajlov zlije z natančnostjo in kakovostjo.
Zunanje barve laka
Na voljo so različne opcijske zunanje barve laka, tako lahko ustvarite novi Audi RS e-tron GT po svojih željah.
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki dvojni offset design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Moč
440
kW*
Pospešek (0–100 km/h)
3.3
s
Polnilni sistem
800
volt
*Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 20,2 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0.
Univerzalna prezenca
Zahteva po novi interpretaciji avtomobila se kaže tudi v jasnem designu, ki ga navdihuje aerodinamična zmogljivost. Napredno razkošje zagotavlja povečan utrip, zaradi katerega je doživetje vožnje čustveno še močnejše. Prepoznavna značilnost vozila: napis RS z rdečim rombom.
Jasen in natančen
V središčih moči najdete markantne poudarke. Nizko težišče vozila je tako opazno zaradi poudarjenih pragov in daljše medosne razdalje.
Animirani svetlobni segment
Po celotni širini zadnjega dela se razteza animirani svetlobni segment, ki ga na zunanjih robovih, v dejanskih lučeh, obdajajo posamezni klinasto oblikovani LED-segmenti. Prvič v vozilu Audi: dvojna funkcija smernikov in luči za vzvratno vožnjo.
Pozicijski luči dinamičnega napredka
Opcijska matrična LED-žarometa z laserskima žarometoma predstavljata bistveno komponento napredne oblikovalske govorice. Za edinstveno sporočilo poskrbi grafična podoba z modrim elementom X, iz katerega se dinamična osvetlitev luči razširja v vodoravni smeri
Natančen zaključek
Mišičasto oblikovana ramenska linija in izrazit zadnji difuzor poskrbita za močan in markanten videz. Daleč nazaj pomaknjena, ravno padajoča strešna linija poskrbi, da Audi RS e-tron GT že v mirovanju izkazuje svojo neizmerno željo po gibanju.
Dinamičen videz: design paketi RS
Opcijski design paket RS rdeče barve s kontrastnimi šivi ekspresno rdeče barve poskrbi za markantne poudarke v notranjosti vozila. Opcijski design paket RS sive barve poudarja izrazito eleganco in napredni design notranjosti vozila - s kombinacijo kakovostnih materialov s kontrastnimi šivi jekleno sive barve.
Vse pred očmi
Minimalističen voznikov prostor s popolnoma digitalnim 12,3-palčnim barvnim zaslonom in sredinska konzola sta ergonomsko usmerjena k vozniku.
Športni videz. Športni značaj
Športna sprednja sedeža zagotavljata dobro stransko oporo, tudi pri dinamični vožnji skozi ovinke.
Zadnja sedežna vrsta
Izrazita zunanja zadnja sedeža z dodatnim sredinskim sediščem poudarjata športni značaj vozila.
Kakovostni materiali
Eden od dokazov napredka so tudi materiali, uporabljeni v notranjosti vozila. Izbirate lahko med kakovostnim usnjenim oblazinjenjem ali notranjostjo povsem brez usnja.
Formula prednosti
Nizko v dnu vozila vgrajena 800-voltna litij-ionska baterija se ponaša z izjemno visoko zmogljivostjo - pri polnjenju in delovanju. Doseg v kombinaciji z rekuperacijskim sistemom v skladu z merilnim postopkom WLTP znaša do 487 km.
Hitro polnjenje
Svojo zmogljivost Audi RS e-tron GT ponazarja tudi pri polnjenju: na 800-voltnih polnilnih postajah z močjo do 270 kW - serijsko. V pribl. 5 minutah je mogoče vozilo z električno energijo napolniti za nadaljnjih 100 km. V pribl. 22,5 minutah se baterija z 5 % znova napolni na pribl. 80 %.
Polnjenje doma
Audi e-tron GT quattro je z izmeničnim tokom (AC) serijsko mogoče polniti z maksimalno močjo do 11 kW. Za hitrejše polnjenje doma z močjo 22 kW potrebujete opcijski polnilni sistem e-tron connect v kombinaciji z opcijskim dodatnim polnilnikom z močjo do 22 kW (AC).
Energija za 100 km napolnjena v
pribl. 5
min.
Baterija do 80 % napolnjena v
22.5
min.
Doseg (WLTP)
do 487
km
RS: višje ne gre
Impresivna je moč, ki jo omogoča Audi RS e-tron GT s popolnoma električnim štirikolesnim pogonom quattro. Pogona na sprednji in zadnji premi razvijeta moč do 440 kW.
Zvok modela Audi RS e-tron GT
Navdušujoči učinki tehnoloških inovacij.
Navdušujoči učinki tehnoloških inovacij
Aerodinamično izboljšane oblike postanejo funkcionalni detajli. Od inteligentnih odprtin za dovod zraka v sprednjem delu pa vse do izrazitega zadnjega difuzorja.
Funkcionalna in privlačna – platišča
Opcijska, aerodinamično izboljšana platišča zaokrožajo učinkovit in hkrati zmogljiv koncept vozila.
Višja stopnja vozne dinamike in agilnosti
Za prepričljivo zaviranje poskrbi opcijski vrhunski zavorni sistem s keramičnimi zavornimi koluti, prevlečenimi z volframovim karbidom ali ojačanimi s karbonskimi vlakni.
Novičnik AudiLab Slovenija
Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o e-mobilnosti, inovacijah, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.
Naročam novičnik
Audi e-tron GT.
Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 20,1 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0.
Odkrijte zdaj
Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 20,2 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0
Čas polnjenja/polnilna moč baterije se lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so npr. temperatura okolice in baterije, uporaba drugih vtičev za določeno državo, uporaba funkcije predhodnega programiranja (npr. daljinskega upravljanja klimatiziranja vozila), razpoložljivost moči na polnilni postaji, stanje napolnjenosti in staranje baterije. Polnilna moč se zmanjšuje, medtem ko napolnjenost baterije narašča. Izgube pri polnjenju so upoštevane.
## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%).
Audi za polnjenje z izmeničnim tokom priporoča, da visokonapetostno baterijo polnite na industrijskih vtičnicah, polnilnih postajah ali stenski polnilni postaji. S tem dosežete večjo učinkovitost in občutno krajši čas polnjenja v primerjavi s polnjenjem na gospodinjski vtičnici. Vozila s prenosnim polnilnim sistemom e-tron (kompaktnim in connect) ne polnite na gospodinjskih vtičnicah, če imate na voljo možnost polnjenja na industrijski vtičnici z izmeničnim tokom (AC) ali na javni polnilni postaji z izmeničnim (AC) ali enosmernim tokom (DC). Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene.
Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta.
Storitev e-tron Charging Service je mogoče uporabljati samo za elektrificirane modele znamke Audi (pogoj je identifikacijska številka vozila). Dostop po vsej Evropi: storitev e-tron Charging Service je na voljo v 26 evropskih državah, ponudba za ostale države je v pripravi. Število razpoložljivih polnilnih mest se nenehno povečuje ter je odvisno od države in stopnje izgradnje razpoložljive infrastrukture. Dostopa ni mogoče zahtevati na vsakem polnilnem mestu v državi. Družba AUDI AG ne jamči za delovanje, razpoložljivost, polnilno moč in ostale lastnosti polnilne infrastrukture. Informacije polnilne postaje o številu polnilnih mest se redno posodabljajo, vendar ni mogoče zahtevati popolnih informacij. Kartico za stranke storitve e-tron Charging Service je v omrežju mogoče uporabiti šele 24 ur po aktivaciji kartice. V prvih 24 urah je uporaba kartice morda lokalno omejena. Preverjanje pristnosti s pomočjo aplikacije myAudi (QR-koda na polnilnem mestu) zahteva aktivno radijsko in internetno povezavo. Tovrsten način preverjanja pristnosti ni na voljo na vseh polnilnih mestih. Cene v posameznih evropskih državah so poenotene, vendar se lahko razlikujejo od cene v Nemčiji. Aktualne informacije o tarifah in pogodbene informacije za vašo državo so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi. Po sklenitvi pogodbe za storitev e-tron Charging Service nastanejo zgolj stroški električne energije - mesečno osnovno uporabnino v skladu s pogodbo Transit prvo leto prevzame Audi. Po preteku prvega leta se pogodba, razen v primeru pravočasne odpovedi, avtomatsko podaljša za 12 mesecev. Nastanejo stroški mesečne osnovne uporabnine. Informacije o cenah in pogojih so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi.