-
Iskanje
Doživetje v vožnji s povsem električnim avtomobilom. Audi e-tron.
Naročilo in konfiguracija modela Audi e-tron ni na voljo.
Več osebne svobode za avtonomno mobilnost: s povsem električnim športno-terenskim vozilom znamke Audi to ni problem. Ne glede na to, ali se odpravljate po mestu ali na jadranje s prijatelji - Audi e-tron vas spremlja povsod. Prvi povsem električni SUV ni le športen, ampak tudi primeren za vsakodnevne vožnje. Elektromotorja skupaj z električnim štirikolesnim pogonom poskrbita za izjemne vozne zmogljivosti in agilno krmiljenje.
Močna dinamika z električnim pogonom
Audi e-tron poganjata dva elektromotorja, ki poskrbita za hiter pospešek električnega SUV-ja z 0 na 100 km/h. Moč pri speljevanju je primerljiva z močjo športnega avtomobila. Za optimalno vlečno silo in dinamiko poskrbi nova generacija pogona quattro: električni štirikolesni pogon. Audi e-tron tako ni primeren le za vsakodnevne vožnje, ampak je zelo okreten in agilen tudi izven utrjenih poti. Pogon quattro je mogoče vključiti po potrebi - skrbi za porazdeljevanje navora glede na situacijo, prilagodljivo krmiljenje navora med sprednjo in zadnjo premo ter užitek v vožnji na različnih podlagah.
Inteligentna regeneracija energije
Poleg ročnega nastavljanja rekuperacije s pomočjo obvolanskih prestavnih ročic je v sistemu MMI mogoče izbrati tudi avtomatski način delovanja. V tem primeru prediktivna asistenca za učinkovitost vožnje zaviranje po potrebi prediktivno uravnava glede na potek poti ali spredaj vozeče vozilo. Voznik lahko zavorni učinek prilagodi tako, da z obvolanskima ročicama izbere želeno stopnjo rekuperacije. Ta ostane aktivna, dokler zopet ne pritisnete na pedal za vožnjo.
Odličen sopotnik za vsak dan
Celostni koncept polnjenja vozilo Audi e-tron povezuje z vašim domom. Inteligentne funkcije in bogata ponudba storitev vam olajšajo vstop v električno mobilnost. In če se doma lahko spočijete in si naberete novih moči, vam izjemna prostornost in udobje električnega SUV-ja enako zagotavljata tudi na poti.
Hitro polnjenje
Ob avtocestah so na voljo polnilne postaje za hitro polnjenje. Za polnjenje doma pa imate na voljo trajnostne ponudbe električne energije. Tako ne bo okolju prijazna le vožnja z vozilom Audi e-tron, ampak tudi celoten postopek polnjenja. Električni pokrov vtičnice se odpre navzdol - da prihrani prostor. Po zaključku polnjenja se avtomatsko zapre pet sekund po izvleku polnilnega vtiča.
Popoln nadzor v virtualnem prikazovalniku Audi
V virtualnem prikazovalniku Audi so najpomembnejši podatki vedno prikazani, poleg tega pa lahko v njem prikličete tudi storitve, značilne za e-tron: npr. trenutni nivo napolnjenosti baterije, doseg, preostali čas vožnje in prevoženo razdaljo. V sistemu Audi MMI lahko kadar koli programirate časovnik polnjenja baterije e-tron in individualni želeni nivo napolnjenosti.
Udobna notranjost in prtljažnik za dolga potovanja
Notranjost vozila ni le zračna, ampak tudi prostorna. Audi e-tron s svojo dolgo medosno razdaljo ponuja veliko prostora za pet oseb in prtljago. Dolžina v notranjosti, prostor za glavo spredaj in zadaj ter prostor za kolena v drugi sedežni vrsti dosegajo vrhunsko raven v segmentu zgornjega razreda športno-terenskih vozil. Električni SUV je s skupno prostornino prtljažnika 660 l primeren tudi za dolga potovanja. 60 l od tega pripada dodatnemu praktičnemu predalu pod sprednjim pokrovom. Tu sta shranjena avtomobilsko orodje in prenosni polnilni kabel.
Detajli naredijo razliko
Audi z modelom Audi e-tron osnovno oblikovalsko govorico znamke popelje v dobo električnih vozil, tako v notranjosti kot na zunanjosti. Stilski detajli jasno ponazarjajo, da Audi e-tron vozi izključno na električni pogon: značilna oblika dnevnih luči, električni pokrov vtičnice, šivi na sedežih, zasnovani po motivu električnih prevodnih elementov, in odsotnost zaključkov izpušne cevi. Oblikovalsko posebnost modela Audi e-tron predstavljata opcijski virtualni zunanji vzvratni ogledali.
Zmogljivost, inteligenca in lahkotnost
Design in tehnika tvorita celoto: velik lok, ki ustvarja t. i. panoramski učinek in stopničasto zasnovano armaturno ploščo z izrazitimi linijami obdaja vse do strukturnih vratnih oblog. Obsega zaslona opcijskih virtualnih zunanjih vzvratnih ogledal in ščitnik, ki je skladno vgrajen nad virtualnim prikazovalnikom Audi. Zaslon prikazovalnika daje vtis, da prosto lebdi v prostoru. Audi e-tron je serijsko opremljen z vrhunskim informacijsko-razvedrilnim sistemom MMI navigacija plus. Navigacija posreduje inteligentne predloge ciljev na osnovi že prevoženih poti.
Ekskluzivni videz terenskega vozila
Za Audi e-tron je skupno opcijsko na voljo dvanajst barv lakov, med drugim tudi opcijska ekskluzivna antigvino modra barva. Napis e-tron na električnem pokrovu vtičnice in opcijske zavorne čeljusti svetijo v visokonapetostni opozorilni oranžni barvi. Obrobe kolotekov in stranski pragovi so barvno poudarjeni, kar še dodatno poudari videz terenskega vozila.
Audi e-tron - naslednja stopnja električne mobilnosti
Rezervirajte prvi popolnoma električni SUV znamke Audi že danes.
Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 21,9 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0
Čas polnjenja/polnilna moč baterije se lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so npr. temperatura okolice in baterije, uporaba drugih vtičev za določeno državo, uporaba funkcije predhodnega programiranja (npr. daljinskega upravljanja klimatiziranja vozila), razpoložljivost moči na polnilni postaji, stanje napolnjenosti in staranje baterije. Polnilna moč se zmanjšuje, medtem ko napolnjenost baterije narašča. Izgube pri polnjenju so upoštevane.
## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%).
Audi za polnjenje z izmeničnim tokom priporoča, da visokonapetostno baterijo polnite na industrijskih vtičnicah, polnilnih postajah ali stenski polnilni postaji. S tem dosežete večjo učinkovitost in občutno krajši čas polnjenja v primerjavi s polnjenjem na gospodinjski vtičnici. Vozila s prenosnim polnilnim sistemom e-tron (kompaktnim in connect) ne polnite na gospodinjskih vtičnicah, če imate na voljo možnost polnjenja na industrijski vtičnici z izmeničnim tokom (AC) ali na javni polnilni postaji z izmeničnim (AC) ali enosmernim tokom (DC). Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene.
Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta.
Storitev e-tron Charging Service je mogoče uporabljati samo za elektrificirane modele znamke Audi (pogoj je identifikacijska številka vozila). Dostop po vsej Evropi: storitev e-tron Charging Service je na voljo v 26 evropskih državah, ponudba za ostale države je v pripravi. Število razpoložljivih polnilnih mest se nenehno povečuje ter je odvisno od države in stopnje izgradnje razpoložljive infrastrukture. Dostopa ni mogoče zahtevati na vsakem polnilnem mestu v državi. Družba AUDI AG ne jamči za delovanje, razpoložljivost, polnilno moč in ostale lastnosti polnilne infrastrukture. Informacije polnilne postaje o številu polnilnih mest se redno posodabljajo, vendar ni mogoče zahtevati popolnih informacij. Kartico za stranke storitve e-tron Charging Service je v omrežju mogoče uporabiti šele 24 ur po aktivaciji kartice. V prvih 24 urah je uporaba kartice morda lokalno omejena. Preverjanje pristnosti s pomočjo aplikacije myAudi (QR-koda na polnilnem mestu) zahteva aktivno radijsko in internetno povezavo. Tovrsten način preverjanja pristnosti ni na voljo na vseh polnilnih mestih. Cene v posameznih evropskih državah so poenotene, vendar se lahko razlikujejo od cene v Nemčiji. Aktualne informacije o tarifah in pogodbene informacije za vašo državo so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi. Po sklenitvi pogodbe za storitev e-tron Charging Service nastanejo zgolj stroški električne energije - mesečno osnovno uporabnino v skladu s pogodbo Transit prvo leto prevzame Audi. Po preteku prvega leta se pogodba, razen v primeru pravočasne odpovedi, avtomatsko podaljša za 12 mesecev. Nastanejo stroški mesečne osnovne uporabnine. Informacije o cenah in pogojih so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi.