-
Iskanje
Izberite želeno vrsto motorja:
Motor/elektrika
Vrsta motorja: elektromotor |
Električni navor, Nm: 540 |
Vrsta baterije: litij-ionska |
Kapaciteta baterije bruto/neto, kWh ###: 71 / 64 |
Električna moč, kW: 230 ## |
Prenos moči
Vrsta pogona: štirikolesni pogon quattro |
Vrsta menjalnika: samodejni |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: petvodilna sprednja prema, cevasti stabilizator, zračno vzmetenje |
Zadnja prema: petvodilna zadnja prema, cevasti stabilizator, zračno vzmetenje |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV, ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca; spredaj: aluminijasti fiksni zavorni čeljusti, notranje hlajena zavorna koluta; zadaj: plavajoči zavorni čeljusti z integrirano elektromehansko parkirno zavoro , notranje hlajena zavorna koluta |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko servokrmiljenje; obračalni krog pribl. 12,2 m |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 2445 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 3040 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/80 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 1800 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg), izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 190 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 6,8 | |
Vrsta goriva: električna energija | |
Električni doseg (kombinirano), km: 283-338 | |
Poraba energije kombinirano, kWh/100 km**: od 21,9 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: 0 | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4901 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1935 |
Višina, mm: 1629 |
Medosna razdalja, mm: 2928 |