-
Iskanje
Močna dinamika z električnim pogonom
Audi e-tron poganjata dva elektromotorja, ki poskrbita za hiter pospešek električnega SUV-ja z 0 na 100 km/h. Moč pri speljevanju je primerljiva z močjo športnega avtomobila. Za optimalno vlečno silo in dinamiko poskrbi nova generacija pogona quattro: električni štirikolesni pogon.
Odlična vlečna sila
Audi e-tron je serijsko opremljen z novo generacijo pogona quattro: električni štirikolesni pogon s stalnim in povsem prilagodljivim uravnavanjem skrbi za idealno porazdeljevanje pogonskih momentov med obema premama - v delčku sekunde. Električni SUV za doseganje največjega možnega izkoristka v večini primerov uporablja predvsem zadnji e-motor. Električni štirikolesni pogon navor po potrebi prediktivno posreduje na sprednjo premo - še preden pride do zdrsa na gladki površini ali pri hitri vožnji skozi ovinke oz. pri pod- ali prekrmiljenju. Dinamični talenti modela Audi e-tron se izkažejo predvsem pri nizkem količniku trenja, npr. na snegu.
Športni značaj
Za športni značaj in odlično prečno dinamiko je v največji meri zaslužna nizka in centralna vgradnja pogonskih komponent. Baterijski sistem je optimalno prilagojen meram modela Audi e-tron. V obliki ploščatih, širokih blokov je vgrajen pod potniško celico med premama. Težišče modela Audi e-tron je tako na podobni višini kot pri limuzini. Porazdelitev osne obremenitve je odlično uravnotežena v razmerju približno 50 : 50.
Doseg za dolge razdalje
Doseg, ki je primeren tudi za vožnjo na dolge razdalje, je dosežen s pomočjo visoke stopnje rekuperacije, tj. z regeneracijo zavorne energije. Audi e-tron s svojima elektromotorjema energijo obnavlja pri več kot 90 % vseh zaviranj. V kombinaciji z elektrohidravlično integriranim sistemom za uravnavanje zaviranja, ki ga Audi kot prvi proizvajalec na svetu vgrajuje v električno gnano serijsko vozilo, električni SUV tako v največji možni meri ciljno izkorišča svoj rekuperacijski potencial.