-
Iskanje
Predani preteklosti. Usmerjeni v prihodnost.
Koncept Audi e-tron GT¹ gradi most v prihodnost. Kot štirivratni coupé z dolgo medosno razdaljo dosega sorazmerja klasičnega gran turisma z naprednim designom znamke Audi. Za vozne zmogljivosti športnega avtomobila poskrbi pogon prihodnosti: popolnoma električen - vključno z Audijevim značilnim štirikolesnim pogonom quattro.
Naša vizija električne mobilnosti
Koncept e-tron GT¹ ponazarja eno od smeri, v katero bi se v prihodnje lahko razvila oblikovalska govorica znamke Audi: daleč nazaj pomaknjena, coupéjevska strešna linija je zasnovana na znani Audijevi izvedbi Sportback. Dopolnjuje jo potniški prostor, ki se proti zadnjemu delu zoži.
Nov, a vendar znan - evolucijski design
Sprednji del vozila krasi značilni enodelni okvir, za katerega je v tej izvedbi značilna izrazito bolj vodoravna in večdelna zasnova ter samostojen 3D-design mreže. Markanten, osvetljen logotip e-tron, ki ga je mogoče najti tudi na zadku, takoj da vedeti, da gre za popolnoma električni Audi. In nenazadnje, ozki zunanji vzvratni ogledali poudarjata napet in eleganten videz tega konceptnega vozila s pridihom gran tourisma.
Laserski pogled naprej
Nova grafična podoba matričnih LED-žarometov z laserskima dolgima žarometoma in klinasto oblikovanimi segmenti poudarja dinamično prezenco koncepta Audi e-tron GT¹, tudi ko vozilo miruje. Voznika na Audijev način pozdravi značilna animacija luči.
Moderen videz – iz vseh zornih kotov
Po celotni širini zadnjega dela se razteza svetlobni segment, ki se na zunanjih robovih zaključi s klinasto oblikovanimi segmenti, ki sledijo designu sprednjih žarometov. Enako velja za osvetljen logotip e-tron, ki je pri konceptu Audi e-tron GT¹ nameščen pod svetlobnim segmentom.
Eleganten videz, zmanjšana poraba
Nižji količnik zračnega upora zmanjšuje porabo in povečuje doseg. Na ta način in povsem v duhu prednosti v tehniki je vetrovnik odločilno vplival na zasnovo koncepta Audi e-tron GT¹. To je mogoče opaziti na obliki sprednjega pokrova, ki zmanjšuje neželeno vrtinčenje zraka. Celo 22-palčna platišča s 5-krakim dvojnim designom omogočajo optimalno prezračevanje zavornih kolutov in zmanjšujejo zračni upor. Na zadnjem delu vozila pa masiven difuzor zmanjšuje vzgon. Odločilno vlogo pri zmanjšanju mase igra karoserija, zasnovana na lahki gradnji iz več materialov, ki vključuje aluminij in jeklo ter karbonsko streho.
Pogon – quattro, seveda
Koncept Audi e-tron GT¹ je opremljen z zmogljivim električnim pogonom s pogonom quattro: dva stalno gnana sinhrona motorja, po eden na vsaki premi, navor posredujeta na vsa štiri kolesa.
Pogonska moč med premama ter med levima in desnima kolesoma je elektronsko krmiljena, kar omogoča optimalno vlečno silo. Baterija, ki je vgrajena nizko v dnu vozila in zavzema celotno področje med sprednjo in zadnjo premo, zagotavlja izjemno nizko težišče. Predvsem v kombinaciji s štirikolesnim pogonom lahko voznik izkusi izjemno dinamiko in agilno krmiljenje, podprto z visoko stopnjo smerne stabilnosti.
¹Prikazano in opisano vozilo predstavlja konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.