-
Iskanje
Električen in hiter. Audi e-tron S.
Naročilo in konfiguracija modela Audi e-tron S ni na voljo.
Vožnja v na novo oblikovanem, popolnoma električnem modelu Audi e-tron S navdušuje z dinamiko, ki jo zagotavljajo le močni električni pogoni. Z izjemno spontano odzivnostjo pedala za vožnjo Audi e-tron S z 0 na 100 km/h skoraj neslišno pospeši v 4,5 s. Njegov doseg 372 km z enim polnjenjem v ciklu WLTP je enako prepričljiv kot odlična agilnost in vlečna sila.
Razburljiva moč
Audi e-tron S je opremljen s tremi elektromotorji, pri čemer sta dva nameščena v zadnjem delu vozila. Tretji motor, ki je vgrajen spredaj, se po potrebi aktivira bliskovito hitro in razvije še večjo vlečno silo ali pa se prediktivno uporablja na spolzkem cestišču in pri hitri vožnji skozi ovinke.
Zmogljivost v številkah
Sistemska moč
370
kW*
(503 PS)
Pospešek
4,5
S
0 na 100 km/h
Največja hitrost
210
km/h
Elektronsko omejena
*Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 26,2; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0.
E-volucijski pogon
Električno porazdeljevanje navora na posamezna kolesa prispeva k še boljši vožnji z vozilom Audi e-tron S. Uživajte v športnem krmiljenju, višji stopnji dinamike in izboljšanem nadzoru na skoraj vsaki podlagi in v skoraj vseh vremenskih pogojih. Senzorji stalno nadzorujejo vozno situacijo in pogonsko moč glede na osebni način vožnje porazdeljujejo med zadnjima kolesoma. Sistem poleg tega skrbi tudi za porazdeljevanje navora na posamezna kolesa: sprednje kolo na notranji strani tako po potrebi skoraj neopazno zavira, kar prepreči zdrsavanje, krmiljenje pa je še agilnejše in nevtralnejše.
Vidna zmogljivost
Dinamični potencial modela Audi e-tron S je mogoče prepoznati že na prvi pogled. Z markantnim sprednjim odbijačem, za 23 mm širšimi koloteki in difuzorjem, ki se v zadnjem odbijaču razprostira čez skoraj celoten zadek vozila. Srebrni elementi poskrbijo za izbrane poudarke - od spodnjega dela sprednjega odbijača, enodelnega okvira mreže hladilnika pa vse do difuzorja.
Barve in platišča
Kombinirajte različne opcijske barve laka in opcijska platišča ter tako ustvarite novi Audi e-tron S po svojih željah.
20" platišča iz lahke kovine, 5-kraki V-design (S-design)
21" platišča iz lahke kovine, 5-kraki zvezdasti design (S-design), kontrastno siva, delno polirana
21" platišča iz lahke kovine Audi Sport, 5-kraki rotorski Y-design, črna, polirana
Daytonsko siva, biserna
Navarsko modra, kovinska
Ledeniško bela, kovinska
20" platišča iz lahke kovine, 5-kraki V-design (S-design)
21" platišča iz lahke kovine, 5-kraki zvezdasti design (S-design), kontrastno siva, delno polirana
21" platišča iz lahke kovine Audi Sport, 5-kraki rotorski Y-design, črna, polirana
Daytonsko siva, biserna
Navarsko modra, kovinska
Ledeniško bela, kovinska
20" platišča iz lahke kovine, 5-kraki V-design (S-design)
21" platišča iz lahke kovine, 5-kraki zvezdasti design (S-design), kontrastno siva, delno polirana
21" platišča iz lahke kovine Audi Sport, 5-kraki rotorski Y-design, črna, polirana
Daytonsko siva, biserna
Navarsko modra, kovinska
Ledeniško bela, kovinska
Hitro polnjenje. In sprostitev
Audi e-tron S ne nudi le hitre vožnje, ampak tudi hitro polnjenje. Povsem preprosto - doma s pomočjo kompaktnega polnilnega sistema e-tron ali na poti s pomočjo storitve e-tron Charging Service na do 155.000 polnilnih mestih v Evropi. Audi e-tron S se na hitrih polnilnih postajah s 5 % na 80 % napolni v pribl. pol ure. Popolnoma električni SUV v kombinaciji z modernim rekuperacijskim sistemom z enim polnjenjem v ciklu WLTP doseže doseg do 372 km.
Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 26,3 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0
Čas polnjenja/polnilna moč baterije se lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so npr. temperatura okolice in baterije, uporaba drugih vtičev za določeno državo, uporaba funkcije predhodnega programiranja (npr. daljinskega upravljanja klimatiziranja vozila), razpoložljivost moči na polnilni postaji, stanje napolnjenosti in staranje baterije. Polnilna moč se zmanjšuje, medtem ko napolnjenost baterije narašča. Izgube pri polnjenju so upoštevane.
## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%).
Audi za polnjenje z izmeničnim tokom priporoča, da visokonapetostno baterijo polnite na industrijskih vtičnicah, polnilnih postajah ali stenski polnilni postaji. S tem dosežete večjo učinkovitost in občutno krajši čas polnjenja v primerjavi s polnjenjem na gospodinjski vtičnici. Vozila s prenosnim polnilnim sistemom e-tron (kompaktnim in connect) ne polnite na gospodinjskih vtičnicah, če imate na voljo možnost polnjenja na industrijski vtičnici z izmeničnim tokom (AC) ali na javni polnilni postaji z izmeničnim (AC) ali enosmernim tokom (DC). Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene.
Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta.
Storitev e-tron Charging Service je mogoče uporabljati samo za elektrificirane modele znamke Audi (pogoj je identifikacijska številka vozila). Dostop po vsej Evropi: storitev e-tron Charging Service je na voljo v 26 evropskih državah, ponudba za ostale države je v pripravi. Število razpoložljivih polnilnih mest se nenehno povečuje ter je odvisno od države in stopnje izgradnje razpoložljive infrastrukture. Dostopa ni mogoče zahtevati na vsakem polnilnem mestu v državi. Družba AUDI AG ne jamči za delovanje, razpoložljivost, polnilno moč in ostale lastnosti polnilne infrastrukture. Informacije polnilne postaje o številu polnilnih mest se redno posodabljajo, vendar ni mogoče zahtevati popolnih informacij. Kartico za stranke storitve e-tron Charging Service je v omrežju mogoče uporabiti šele 24 ur po aktivaciji kartice. V prvih 24 urah je uporaba kartice morda lokalno omejena. Preverjanje pristnosti s pomočjo aplikacije myAudi (QR-koda na polnilnem mestu) zahteva aktivno radijsko in internetno povezavo. Tovrsten način preverjanja pristnosti ni na voljo na vseh polnilnih mestih. Cene v posameznih evropskih državah so poenotene, vendar se lahko razlikujejo od cene v Nemčiji. Aktualne informacije o tarifah in pogodbene informacije za vašo državo so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi. Po sklenitvi pogodbe za storitev e-tron Charging Service nastanejo zgolj stroški električne energije - mesečno osnovno uporabnino v skladu s pogodbo Transit prvo leto prevzame Audi. Po preteku prvega leta se pogodba, razen v primeru pravočasne odpovedi, avtomatsko podaljša za 12 mesecev. Nastanejo stroški mesečne osnovne uporabnine. Informacije o cenah in pogojih so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi.