Kakšna je prednost dveh sklopk? Dvojni prihranek: časa in energije.
Menjalnik z dvojno sklopko omogoča hitro prestavljanje, skoraj brez zaznavne
prekinitve prenosa vlečne sile.
Tehnologijo je že leta 1985 preizkusil Walter Röhrl z modelom Sport quattro S1 - in navdušila ga je. To navdušenje so vozniki avtomobilov Audi ohranili vse do današnjih dni. Sodobni menjalnik S tronic prestave menja z bliskovito hitrostjo. V njem sta integrirani dve lamelni sklopki, ki upravljata različne prestave. Če voznik na primer pospešuje v tretji prestavi, je v drugem sklopu menjalnika že pripravljena četrta prestava. Postopek prestavljanja z menjavo sklopk poteka zelo hitro - prva sklopka se razpre, medtem ko se druga sklopka sklene. Menjava prestav traja le nekaj stotink sekunde in poteka skoraj brez prekinitve prenosa pogonske sile. Vse poteka tekoče in udobno, da voznik komaj kaj zazna.