Audi izbran za najboljšo evropsko znamko v anketi o zanesljivosti 2017

13.11.2017

Audi izbran za najboljšo evropsko znamko v anketi o zanesljivosti 2017, ki jo je izvedla organizacija Consumer Reports

 

  • Na osnovi ankete med bralci ameriške revije za potrošnike zbrani podatkio približno 640.000 avtomobilih

  • Werner Zimmermann, vodja zagotavljanja kakovosti pri družbi Audi AG:"Kakovost je ključna kompetenca znamke"

 

Yonkers (ZDA)/Ingolstadt (Nemčija), 9. november 2017 - Audi je bil v anketi o zanesljivosti ("Reliability Survey"), ki jo je izvedla organizacija Consumer Reports, že šestič zapovrstjo izbran za najboljšo evropsko znamko. Ugledna ameriška revija za potrošnike vsako leto izvede anketo o zanesljivosti avtomobilskih znamk in objavi rezultate. V skupnem seštevku za leto 2017 je Audi zasedel četrto mesto in se uvrstil pred vse evropske tekmece.

 

Werner Zimmermann, vodja zagotavljanja kakovosti pri družbi Audi AG: "Rezultata smo veseli, saj našim strankam prinaša pomembno sporočilo: kakovost je ključna kompetenca znamke Audi." Pri vsakoletni anketi med naročniki revije Consumer Reports so lastniki avtomobilov navedli težave, ki so jih v zadnjih 12 mesecih imeli s svojimi vozili. V oceno so bile zajete informacije o vrsti okvare, s tem povezanih stroških oziroma trajanju popravila. Consumer Reports je pri tem upošteval podatke o vozilih iz preteklih treh modelskih let.


Letos so naročniki revije posredovali izkušnje s približno 640.000 avtomobili. Ocena iz ankete o zanesljivosti in testni rezultati revije se združijo v skupno oceno testiranih modelov. Leta 2017 se je vseh osem Audijevih testiranih modelov - Audi A3, A4, A6, A8, Q3, Q5, Q7 in TT - uvrstilo na seznam modelov s priporočilom za nakup.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj