Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

Oaza miru: prototip Audi e-tron sam na velikem odru

06.07.2018
  • Udobje višjega razreda: elegantna oblikovna zasnova notranjosti in izjemna prostornost

  • Digitalizacija v novi obliki: opcijski virtualni zunanji ogledali

  • Glasbena spremljava: električni pogon za prvovrstno akustiko in vrhunsko doživetje zvoka

 

Ingolstadt (Nemčija)/Kopenhagen (Danska), 4. julij 2018 - V prototipu Audi e-tron bodo voznik in potniki svojo okolico doživeli v novi dimenziji. Poleg svoje izjemne prostornosti in elegantne minimalistične oblikovne zasnove Audijev prvi električni avtomobil nudi suvereno umirjenost in s tem popolno prizorišče za zvočni sistem 3D Premium Sound System podjetja Bang & Olufsen. Poleg tega športni terenec višjega razreda predstavlja novo, digitalno doživetje upravljanja in prikazov. Je prvi serijski avtomobil z virtualnima zunanjima ogledaloma.


Scenarij: veliki oder za prototip Audi e-tron

V stavbi danskega kraljevega gledališča (Royal Danish Playhouse) v Kopenhagnu Audi prvič predstavlja notranjost prototipa Audi e-tron. Na prizorišču, kjer drugače igralci in umetniki nastopajo pred do 650 gledalci, so sedaj vsi žarometi usmerjeni na športnega terenca višjega razreda z izključno električnim pogonom. Od zunaj ga sicer še obdaja za e-tron značilna maskirna folija, a prototip Audi e-tron tukaj javnosti predstavlja svojo vsestransko zasnovo notranjosti - z lahkotnostjo baletnika, inteligenco karakternega igralca in nastopom opernega pevca. Tako kot koncertna dvorana tudi električni športni terenec omogoča reprodukcijo čistega zvoka: svojega voznika in potnike po želji razvaja s 3D-zvokom zvočnega sistema Bang & Olufsen Premium Sound System. Glasbo predvaja tako, kot je bila posneta - brez umetnih učinkov, za kar poskrbi skupno 16 zvočnikov in ojačevalnik z močjo 705 W.

 

Kubistična oblikovna govorica in virtualni zunanji ogledali: oblikovna zasnova notranjosti

Prizorišče v notranjosti prototipa Audi e-tron predstavlja velik lok, t. i. wrap-around, ki obdaja obsežno armaturno ploščo z izrazitimi navpičnimi linijami vse do izrazito oblikovanih vratnih oblog. Pri tem na harmoničen način vključuje ščitnik nad serijskim Audijevim virtualnim prikazovalnikom (njegov tanki zaslon optično deluje, kot da bi lebdel v prostoru) in zaslona opcijskih virtualnih zunanjih ogledal. Ta bodo svojo svetovno premiero doživela v serijski različici prototipa Audi e-tron. Digitalizacija v avtomobilih s tem dosega nov nivo.

Virtualna zunanja ogledala niso samo doživetje nove tehnologije, ampak nudijo tudi številne praktične prednosti na področju udobja in varnosti. Njihov ploski nosilec vključuje majhno kamero, iz katere se digitalno obdelana slika prenaša na izjemno kontrasten 7-palčni OLED-zaslon v notranjosti vozila. Voznik lahko različne nastavitve opravi z dotikom. Tako lahko na primer premakne izsek slike in s tem prilagodi želeno vidno polje, sliko pa lahko tudi poveča ali pomanjša. V sistemu MMI lahko izbere tri poglede za različne situacije: za avtoceste, za zavijanje in za parkiranje.

Eden od privlačnih elementov v notranjosti je tudi konzola sredinskega tunela, ki leži na odprtih stranicah. Nad njo naslon za roko z integrirano izbirno ročico deluje, kot da bi lebdel. Lahkotnost in uporabnost sta združeni v eno. Celotna vozniška kabina se izrazito osredotoča na voznika.

 

Uprizoritev elektrifikacije: materiali in obdelava

Prototip Audi e-tron je v vsaki izvedbi opreme opremljen s skrbno usklajenimi sedežnimi prevlekami, barvami in dekorativni elementi. Tako žlahtno usnje Valcona kot temni krtačeni aluminij v športnem videzu - na področju obdelave in izbire materialov električni športni terenec izpolnjuje najvišje zahteve kakovosti. Videz šivov na sedežih se ravna po motivu električnih vodnikov. Po želji kontrastni šivi in všiti robovi zasijejo v oranžni barvi ter tako spominjajo na visokonapetostno električno omrežje. Z opcijskim paketom notranje ambientne osvetlitve površine zasijejo v mehki svetlobi, osnovne linije notranjosti pa so jasno začrtane. Pri njem je iz ozadja osvetljen tudi logotip e-tron na armaturni plošči.


Obilica prostora za pet oseb: prostorska zasnova

S svojo dolgo medosno razdaljo, ki meri 2.928 milimetrov, prototip Audi e-tron nudi obilo prostora za pet oseb in prtljago. Z dolžino notranjosti, prostorom za glavo spredaj in zadaj ter prostorom za kolena v drugi sedežni vrsti se uvršča na sam vrh v segmentu športnih terencev višjega razreda. V zadnjem delu potniškega prostora ploska površina namesto sredinskega tunela, značilnega za običajne modele, poskrbi za dodaten prostor.


Skoraj popolna: umirjenost v potniški kabini

S kombinacijo električnega pogona ter udobne in kakovostne notranjosti prototip Audi e-tron ustvarja novo občutenje mobilnosti. Predvsem pri vožnji po mestu je umirjenost skoraj popolna. Slišati je mogoče samo kotalni zvok pnevmatik in tiho brenčanje elektromotorjev. Akustično udobje je velika prednost vseh Audijevih modelov. V prototipu Audi e-tron je nivo tega udobja še povečan, zato je v njem odlično tudi udobje na daljših potovanjih. Njegova karoserija je na vseh predelih, kjer bi lahko prenašala moteč hrup, posebej zvočno izolirana in zatesnjena. Tudi zvok vetra, ki pri vsakem avtomobilu od hitrosti pribl. 85 km/h naprej zaznamuje zvočno zaznavanje, je v notranjosti vozila komaj slišen. Tako se lahko potniki celo pri visokih hitrostih sproščeno pogovarjajo med seboj.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj