Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

Audi A6 allroad quattro: Audijev veliki multitalent

01.07.2019

20 let Audija A6 Avant s terenskimi odlikami:
novi Audi A6 allroad quattro

 

  • Nova generacija z markantnim dizajnom, bogatimi paketi opreme in odličnimi voznimi lastnostmi tudi na neutrjenih terenih

  • Vsestransko uporaben s svojstvenim videzom in opremo višjega ranga

  • Močni motorji V6 TDI, prilagodljivo zračno vzmetenje adaptive air suspension z odmikom od tal do 60 mm in asistenca za nadzorovani spust serijsko

 

Ingolstadt (Nemčija), 5. junij 2019 - 20 let po premieri prihaja na trg četrta generacija Audija A6 allroad quattro. S serijskim štirikolesnim pogonom, prilagodljivim zračnim vzmetenjem in večjim odmikom od tal se počuti kot doma ne samo na cesti, temveč tudi na  neutrjenem terenu. Močni motorji V6 TDI se ponašajo z veliko vlečno silo in zmorejo priklopno obremenitev do 2,5 tone. Zaradi svojstvenega videza in možnosti opreme, ki so v primerjavi z opremo predhodnika še bolj po meri kupcev, je A6 allroad quattro kot nalašč za vse, ki cenijo kombinacijo markantnega dizajna, izrazite vsestranskosti in velikega udobja.

 

 

Audi A6 allroad quattro: Audijev veliki multitalent

Audi A6 allroad quattro prehaja v četrto generacijo in slavi 20-letnico: leta 1999 je Audi prvič predstavil to še posebej vsestransko različico Avanta. Audi A6 allroad quattro se počuti kot doma na terenu in na cesti, odlikuje pa se tudi po izjemni vlečni sili. Zaradi serijskega štiri­kolesnega pogona in prilagodljivega zračnega vzmetenja adaptive air suspension s prilagodlji­vim odmikom od tal so njegove terenske zmogljivosti še boljše - a tudi po cesti vozi dinamično in obenem udobno. Svojstven videz in bogata oprema dopolnjujeta vsestranski nabor talentov Audija A6 allroad quattro.

 

"Ne pozna ovir" - raznovrstne funkcije podvozja za vožnjo po cestah in neutrjenih terenih

Karoserija Audija A6 allroad quattro je v primerjavi s karoserijo Audija A6 Avant za 45 mm višja. Odmik od tal pri normalnem nivoju znaša 139 mm in doprinaša k terenskim odlikam vozila. Tudi kot vlečno vozilo je A6 allroad quattro močan - maksimalna priklopna obremenitev znaša 2,5 tone.

 

Navedena oprema, podatki in cene se nanašajo na ponudbo za nemški trg. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak.

 

Prilagodljivo zračno vzmetenje adaptive air suspension z uravnavanjem blaženja je pri Audiju A6 allroad quattro serijsko in je bilo posebej prilagojeno za še boljše terenske zmogljivosti tega modela. Sistem vzmetenja prilagaja odmik karoserije od tal glede na hitrost vožnje in način, ki je nastavljen v sistemu za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select. Pri načinih auto in comfort je ob zagonu Audija A6 allroad quattro karoserija na normalnem nivoju, odmik od tal znaša 139 mm in s strategijo uravnavanja glede na hitrost ga je mogoče aktivno prilagajati. Pri izbiri najvišjega nivoja do hitrosti največ 35 km/h se karoserija dvigne za 45 mm. Ob prekoračitvi te hitrosti se karoserija avtomatsko zniža. Pri hitrostih, višjih od 120 km/h, se odmik karoserije od tal zniža za 15 mm. Če je Audi A6 allroad quattro ob zagonu v načinu offroad (za terensko vožnjo), ki sega do hitrosti 80 km/h, je karoserija v primerjavi z normalnim nivojem dvignjena za 30 mm. Pri zelo počasni vožnji - do 35 km/h - se  v načinu lift karoserija dvigne za dodatnih 15 mm; odmik od tal v tem načinu tako znaša 45 mm več kot odmik pri normalni višini.

 

Audi A6 allroad quattro s serijsko asistenco za nadzorovani spust in asistenco za naklon poleg posebej prilagojenega podvozja nudi še druge komfortne funkcije, ki prispevajo k suvereni vožnji po brezpotjih. Za vožnjo po lažjem terenu lahko voznik na zaslonu MMI prikliče prikaz, ki ga obvešča o trenutnem naklonu v vzdolžni in prečni smeri - ob povečani nevarnosti, da bi se vozilo prevrnilo, se prikaže opozorilo. Asistenca za nadzorovani spust na strmini omeji hitrost v območju od 2 do 30 km/h na vrednost, ki jo je predhodno določil voznik, ter po potrebi selek­tiv­no in individualno zavira z vsemi štirimi kolesi. Na neutrjeni podlagi sistem s posebno funkcijo zaviranja ABS omogoči, da se pred kolesom naredi zagozda iz neutrjene podlage. V načinu offroad (za terensko vožnjo) sistema Audi drive select se vsi relevantni voznodinamični sistemi do nadzora stabilnosti nastavijo na pogoje za terensko vožnjo.

 

Svojstven značaj - izrazit dizajn in specifična podoba modela

Novi A6 allroad quattro ima terenski videz, ki je še bolj izrazit kot pri predhodnem modelu. Ta zunanjost in individualne, vsestranske rešitve v notranjosti poudarjajo močni značaj novega modela.

 

Na karoseriji posebni montažni deli nakazujejo robustni čar novega Audija A6 allroad quattro. Sprednji del zaznamuje široka, nizka mreža hladilnika z enodelnim okvirom in navpičnimi aluminijastimi prečkami. Obroba in ščitnik podvozja se bleščita v videzu aluminija. Na prečkah nameščene strešne letve, značilne za model allroad, ter letvice ob okenskih utorih, ščitnik pod­vozja, obroba na difuzorju in obroba med zadnjimi lučmi so črne barve ali v videzu aluminija. Obrobe kolesnih ohišij so serijsko izdelane v kontrastni skandijevo sivi barvi. Opcijsko so na voljo v barvi vozila ali v svetleče črni barvi. Kontrastna pragova ob strani sta opremljena z napisom "allroad".

 

Elegantno podobo vozila dopolnjujeta dva opcijska paketa: paket zunanje opreme v aluminiju in paket črnih elementov s temnimi montažnimi deli in okrasnimi letvami. Ponudba lakov za novi Audi A6 allroad quattro vključuje enajst barvnih odtenkov, med njimi tudi novo gavialsko zeleno barvo, ki je specifična za izvedbo allroad in ki se opira na posebno barvo prvega modela iz leta 1999.

 

Notranjost je na voljo v treh barvah: črni, biserno bež in okapijevo rjavi. Sedeži so serijsko oblečeni v črn tekstil in delno v usnje; tudi tu so po želji na voljo bež in rjavi toni ter plemenito usnje Valcona v perforirani izvedbi. Namesto serijskih dekorativnih elementov v finem laku grafitno sive barve sta na voljo dve različici v lesu in ena v aluminiju.

 

Notranjost je še plemenitejša v izvedbi allroad line. Ta vključuje športne sedeže, katerih pre­vle­ke so izdelane iz kombinacije alkantare in usnja v dveh barvah: petrolejno sivi in črni. Piko na i dodajajo dekorativni elementi iz aluminija in osvetljene vstopne letve s projiciranim logotipom. Izvedba allroad line opcijsko vključuje tudi številne druge različice notranjega dekorja: posebne barvne kombinacije, kontrastne šive in všite robove ter dekorativne elemente iz brezovega lesa in posebne aluminijaste letve z diskretnimi zelenimi barvnimi poudarki, ki se ujemajo z zunan­jim lakom.

 

Za zahtevne kupce - pogon, podvozje in oprema

Audi A6 allroad quattro z ekskluzivnimi linijami in elementi opreme, z močnimi 6-valjnimi motorji in nastavitvijo podvozja, prilagojeno posebej za ta model, je namenjen ekskluzivni skupini kupcev, ki cenijo vsestranskost modela allroad.

Velik navor za veliko vlečno silo - novi A6 allroad quattro je na evropskih trgih na voljo s tremi

različicami motorja V6 TDI. Vsi motorji črpajo moč iz gibne prostornine 3,0 litra in so v primer­javi s predhodnim modelom v marsičem zasnovani na novo.

Motor 3.0 TDI je na voljo v treh različno zmogljivih različicah. Prva ima moč 170 kW (231 KM) in - v območju med 1.500 in 3.250 vrt./min. - navor 500 Nm, kar zadošča za pospešek od 0 do 100 km/h v 6,7 sekunde in za najvišjo hitrost 250 km/h. Poraba po kriterijih NEVC, izpeljana iz vrednosti, pridobljenih med preizkusnim postopkom WLTP, pri Audiju A6 allroad quattro 45 TDI* znaša 5,9-5,8 litra goriva na 100 km (156-152 g CO2 na km)**. Pri Audiju A6 allroad  quattro 50 TDI* ima motor moč 210 kW (286 KM) in v območju med 2.250 in 3.000 vrt./min. navor 620 Nm. Podatki: 0-100 km/h v 5,9 sekunde, najvišja hitrost (elektronsko omejena) 250 km/h, poraba goriva 5,9-5,8 litra na 100 km (156-152 g CO2 na km)**.
Najzmogljivejši pogonski agregat v novem Audiju A6 allroad je motor 3.0 TDI z močjo 257 kW (349 KM) in navorom 700 Nm v območju med 2.500 in 3.100 vrt./min. S tem agregatom model A6 allroad quattro 55 TDI potrebuje 5,2 sekunde za pospešek od 0 do 100 km/h in porabi 6,6-6,4 litra goriva na 100 km (172-168 g CO2 na km)**.

 

* Zbrane vrednosti porabe vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega sporočila za medije.

** Poraba goriva in emisije CO2 so navedene v razponu, ker so odvisne od izbranih pnevmatik/platišč.

 

Trije agregati TDI moč prenašajo z 8-stopenjskim menjalnikom tiptronic. Idealna dopolnitev prav tako serijskega stalnega štirikolesnega pogona quattro je funkcija porazdeljevanja navora po posameznih kolesih. Ta pri dinamični vožnji zavira razbremenjeni kolesi na notranji strani ovinka, preden lahko zdrsneta. Tako se pogonski navor na kolesa preusmerja z boljšo vlečno silo. Opcijski športni diferencial pogonsko moč variabilno in brezstopenjsko porazdeljuje med zadnjima kolesoma - ta aktivni Torque Vectoring zagotavlja večjo dinamiko in vlečno silo.

 

Vsi trije motorji TDI so serijsko opremljeni z Audijevo blago hibridno tehnologijo (MHEV = Mild Hybrid Electric Vehicle), zaradi katere je vožnja še udobnejša, poraba goriva v realnih voznih pogojih pa se lahko zmanjša za do 0,4 litra na 100 kilometrov. Tehnologija deluje na osnovi 48‑voltnega glavnega električnega omrežja.

 

Jermenski zagonski alternator kot glavni gradnik blage hibridne tehnologije lahko pri zaviranju zagotovi do 8 kW moči in električno energijo shrani v ločeno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 10 Ah. Novi Audi A6 allroad quattro lahko v širokih hitrostnih območjih jadra z izključenim motorjem; sistem start-stop se vključi že, ko hitrost pade na 22 km/h.

 

Podvozje Audija A6 allroad quattro združuje športni značaj z izjemnim udobjem in veliko terensko zmogljivostjo. Poleg prilagodljivega zračnega vzmetenja adaptive air suspension z uravnavanjem blaženja se ponaša še z drugimi posebnostmi. Serijsko progresivno krmiljenje pri večjih kotih zasuka volana deluje še bolj neposredno. Njegov koncept krmiljenja preprečuje, da bi neprijetni dražljaji dosegli volan, obenem pa omogoča jasne povratne informacije s cestišča. Opcijsko dinamično štirikolesno krmiljenje s tem združuje okretnost in stabilnost. Pri hitrostih do 60 km/h se zadnji kolesi obrneta za do pet stopinj protismerno glede na sprednji kolesi, pri čemer se obračalni krog zmanjša in odzivnost krmiljenja postane še bolj spontana. Pri višjih hitrostih se sprednji kolesi obrneta za do dve stopinji v isto smer kot zadnji kolesi. S tem se poveča vozna stabilnost ob izstopu iz ovinka in tudi pri menjavi voznega pasu.

 

Elektronska platforma podvozja (EFP) poleg blažilnikov in zračnih vzmeti uravnava tudi dina­mično štirikolesno krmiljenje in opcijski športni diferencial. V sistemu za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select lahko voznik delovanje uravnavanih komponent in funkcij nastavi v šestih načinih (dynamic, automatic, comfort, efficiency, allroad in lift). Audi A6 allroad quattro je serijsko opremljen z 18-palčnimi platišči s pnevmatikami velikosti 225/55. Največja opcijska platišča iz programa Audi Sport merijo 21 palcev.

 

Namesto serijskih sedežev, ki jih je mogoče opremiti s funkcijo ogrevanja in prezračevanja, Audi nudi tudi športne sedeže. Prestižna opcija vključuje električno večsmerno nastavljive, individualno konturirane sedeže, po želji opremljene z masažno funkcijo. Opcijska oprema omogoča še večje udobje: paket Air Quality za boljšo kakovost zraka izboljšuje zrak v notran­josti s funkcijo nevsiljivega odišavljanja in vgrajenim ionizatorjem. Panoramsko strešno okno poskrbi, da je v notranjosti vedno prijetno svetlo in odlično prezračeno. V temi paket notranje ambientne osvetlitve pričara poseben videz.

 

Novi Audi A6 allroad quattro je dolg 4,95 metra, širok 1,90 metra in visok 1,50 metra. Med­osna razdalja 2,93 metra je osnova za izjemno prostornost z veliko širino v višini komolcev spredaj in zadaj ter obiljem prostora za kolena v zadnjem delu. Tako kot A6 Avant ima tudi Audi A6 allroad quattro prostornino prtljažnika od 565 litrov do 1.680 litrov pri podrtih zadnjih sedežih. Naslonjalo zadnjih sedežev je serijsko zložljivo v razmerju 40 : 20 : 40; serijska sta tudi električni pokrov prtljažnika in avtomatsko odpiranje prtljažnega roloja. Sistem vodil, elastični trak, mreža in kaveljčka za vrečki so prav tako serijski. Opcijska pritrdilna garnitura s teleskop­skim drogom in pasom omogoča individualno predelitev prtljažnika. Vlečna kljuka ima električ­no odklepanje. V avtomobilu ni motečega hrupa - to omogočata vzvojno toga karoserija iz aluminijasto-hibridne konstrukcije in izpopolnjena aeroakustika.

 

"Digital Native" - infotainment, povezljivost in asistenčni sistemi

Audi A6 allroad quattro stavi na bogato ponudbo infotainmenta iz sestrskih modelov A6 in A7. Popolnoma digitalni upravljalni sistem, ki ga sestavlja velik zgornji zaslon - v največji izvedbi meri 10,1 palca - krmili infotainment. Na 8,6-palčnem zaslonu pod njim voznik upravlja klimatsko napravo, komfortne funkcije in vnos besedila. Naravnoglasovni sistem upravljanja vse vnose obdela na podlagi informacij, ki so shranjene v vozilu, in informacij iz oblaka. Opcijsko je novi A6 allroad quattro opremljen z digitalnim virtualnim prikazovalnikom Audi virtual cockpit - upravljanje njegovega 12,3-palčnega zaslona poteka z večfunkcijskimi tipkami na volanu. Pika na i je prav tako opcijska vrhunska infotainment centrala - MMI navigacija plus z LTE-modulom in dostopno točko za WLAN. Navigacija se uči sama na podlagi prevoženih poti in lahko tako vozniku postreže z ustreznimi predlogi pri izbiri poti. Izračunavanje poti poteka online na strežnikih ponudnika HERE in hkrati v avtomobilu. Audi po želji nudi tudi projicirni sistem zaslona.

 

Spletne storitve Audi connect so razdeljene v dva paketa: Navigacija & infotainment ter Klic v sili & servis. Aplikacija myAudi uporabnikov pametni telefon poveže s sistemom MMI. Audi connect ključ omogoča odklepanje in zaklepanje vozila ter zagon motorja prek pametnega telefona z operacijskim sistemom Android na osnovi tehnologije NFC (Near Field Communication). Opcijski avdiosistem Bang & Olufsen Advanced Sound System, ki vključuje 19 zvočnikov in en globokotonski zvočnik, predvaja 3D-zvok tudi v zadnjem delu potniške kabine. Do sedem voznikov lahko do 400 nastavitev shrani v do sedem individualnih profilih. Za še več udobja in varnosti skrbijo asistenčni sistemi v novem Audiju A6 allroad quattro. Razdeljeni so v dva paketa: asistenčni paket Pot med drugim vključuje asistenco za učinkovitost, prilagodljivo vozno asistenco in asistenco za zaustavitev v sili. V paket Mesto sta vključena asistenca za križišča in opozorilo ob izstopu. Podatkovni vir za vse te sisteme je centralni krmilnik za asistenčne sisteme (zFAS), ki nenehno izračunava sliko okolice.

 

Ekskluzivno ob prihodu na trg: model posebne serije "20 years allroad"

 

Ob uvedbi novega Audija A6 allroad quattro znamka Audi predstavlja model posebne serije "20 years allroad". Tako zunanjost kot notranjost sta zasnovani individualno. Na voljo so tri barve laka: gavialsko zelena, ledeniško bela in soho rjava. Paket zunanje opreme v črni barvi dopolnjujejo posebni Audijevi krogi in črna ohišja zunanjih ogledal. Markantno podobo zaokrožajo ekskluzivna 19-palčna platišča. V notranjosti so pravi magnet za oči črni športni sedeži s prevlekami iz usnja in alkantare, aluminijasti dekorativni elementi ter osvetljene vstopne letve.

 

Novi Audi A6 allroad quattro na nemški trg in druge evropske trge prihaja junija. Za izvedbo z osnovnim motorjem TDI bo treba odšteti 61.500 EUR

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj