Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke

Audijev karavan višjega razreda zdaj tudi kot priključni hibrid: novi A6 Avant TFSI e quattro

28.04.2020
  • Motor 2.0 TFSI in pogon quattro, sistemska moč 270 kW (367 KM)

  • Električni doseg do 51 kilometrov (WLTP)

  • V Nemčiji upravičen do polovičnega odbitka davka za službena vozila

Lepim karavanom je ime Avant - in zdaj so na voljo tudi z električnim pogonom in torej brez lokalnih emisij. Po A6 limuzini zdaj kot priključni hibrid (PHEV) na trg prihaja tudi Audijev karavan višjega razreda. Inteligentno upravljanje pogona s prediktivno strategijo delovanja omogoča, da novi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro dosega velik električni doseg, nizko porabo in dinamične vozne lastnosti. Pohvali se lahko tudi z bogato serijsko opremo, ki vključuje paket zunanje opreme S line Exterieur, virtualni prikazovalnik Audi virtual cockpit, matrične LED-žaromete ter športno podvozje in športne sedeže.

 

Audi je za uspešni karavan višjega razreda, model A6 Avant, zdaj pripravil tudi izvedbo s priključnohibridnim pogonom: novi A6 Avant 55 TFSI e quattro razvije sistemsko moč 270 kW (367 KM) (poraba goriva v l/100 km, komb.: 2,1-1,9; poraba električne energije v kWh/ 100 km, komb.: 18,1-17,6; emisija CO2 v g/km, komb.: 48-44). Njegov pogonski koncept združuje bencinski motor 2.0 TFSI z močjo 185 kW (252 KM) in navorom 370 Nm ter zmogljiv elektro­motor. Sinhronski motor s permanentnimi magneti ima konično moč 105 kW in konični navor 350 Nm. Skupaj s prekinitveno sklopko je integriran v 7-stopenjski menjalnik S tronic, ki pogon­ski navor prenaša na pogonski sklop quattro z ultra-tehnologijo. Priključnohibridni Audi A6 Avant ima torej učinkovit in stalno razpoložljiv štirikolesni pogon, ki zagotavlja visoko vlečno silo in visoko vozno dinamiko. Sistemski navor doseže maksimalno vrednost 500 Nm že pri 1.250 vrtljajih na minuto.

 

Električni doseg Audija A6 Avant 55 TFSI e quattro** znaša do 51 kilometrov (po kriterijih WLTP). Zato je v Nemčiji upravičen do polovičnega odbitka davka za službena vozila. Priključnohibridni A6 Avant pospeši od 0 do 100 km/h v času 5,7 sekunde, njegova največja hitrost pa je 250 km/h - v izključno električnem režimu pa doseže največjo hitrost do 135 km/h (poraba goriva v l/100 km, komb.*: 2,1-1,9; poraba električne energije v kWh/100 km, komb.: 18,1-17,6; emisija CO2 v g/km, komb.: 48-44).

 

Samodejno - krmiljenje pogona in prediktivna strategija delovanja

Pogonski koncept Audijevih PHEV-modelov je zasnovan tako, da lahko uporabniki večji del svojih vsakodnevnih relacij opravijo z električnim pogonom - se pravi brez lokalnih emisij. Pri tem imajo na voljo tri vozne režime: način EV za vožnjo izključno na električni pogon, način Hybrid za učinkovito kombinacijo obeh vrst pogona in način Hold za ohranjanje trenutno razpoložljive električne energije.

 

V načinu Hybrid prediktivna strategija delovanja poskrbi za maksimalno učinkovitost in karseda visoke deleže vožnje na električni pogon. Pogonski sklop krmili tako, da je zadnji del poti pred ciljem mogoče prevoziti izključno na električni pogon ter da se baterija po potrebi pred tem napolni iz motorja z notranjim zgorevanjem. Podrobno načrtovanje posameznega dela poti prevzame prediktivna asistenca za učinkovitost, ki prav tako uporablja številne informacije - iz navigacije, spletnih storitev za spremljanje prometa, voznikovega načina vožnje in iz senzorjev v vozilu, npr. iz kamere in radarja. Načrtuje upravljanje pogonskih sistemov ter se odloča med prostim tekom z izključenim motorjem in rekuperacijo med vožnjo brez dodajanja plina.

 

Povezanost in udobje - oprema za polnjenje in upravljanje polnjenja

Z aplikacijo myAudi lahko uporabniki že pred odhodom upravljajo polnjenje in predhodno klima­tiziranje. Klimatska naprava deluje v kombinaciji z visokoučinkovito toplotno črpalko, ki izkorišča odpadno toploto električnih pogonskih komponent. S serijskim kablom načina 3 lahko uporab­niki priključni hibrid na javnih polnilnih postajah polnijo z močjo do 7,4 kW. Litij-ionska baterija se tako napolni v pribl. 2,5 ure. Storitev e-tron Charging Service na poti omogoča dostop do več kot 140.000 javnih polnilnih točk v 24 evropskih državah - aplikacija myAudi ima načrtovalnik poti, ki prikazuje polnilna mesta.

 

Praktične predispozicije - prtljažnik s prostornino 405 litrov in ravnim dnom

Litij-ionska baterija, ki je nameščena v zadku vozila, lahko shrani 14,1 kWh energije: vgrajena je tako, da je v prtljažniku dno še vedno ravno in da je prostornina dovolj uporabna. Kapaciteta prtljažnika je standardnih 405 litrov - in to brez stopnice na dnu prtljažnika. Tako lahko natovarjamo in prevažamo tudi večje in daljše predmete. Če so zadnji sedeži podrti, znaša prostornina do 1.535 litrov.

 

Elegantna in športna - oblika in oprema

Športno oblikovani A6 Avant 55 TFSI e quattro v serijski opremi vključuje paket zunanje opreme S line Exterieur, paket črnih zunanjih elementov, črni zunanji ogledali in zatemnjena stekla, kar mu daje še bolj dinamičen videz. Bogato serijsko opremo zaokrožajo matrični LED-žarometi, športni sedeži, 4-conska avtomatska klimatska naprava, digitalni instrumenti Audi virtual cockpit, športno podvozje, 19-palčna platišča in rdeče zavorne čeljusti.

 

 

Osnovna cena za Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro znaša 71.350 evrov.

Podatki o porabi za omenjeni model:

 

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro

poraba goriva v l/100 km, komb.: 2,1-1,9;
poraba električne energije v kWh/100 km, komb.: 18,1-17,6;
emisija CO2 v g/km, komb.: 48-44