-
Iskanje
Tehnični podatki za Audi Q3 Sportback.
Audi predstavlja prednost v tehniki, ki je ne ponujajo le zmogljivi in varčni motorji, ampak tudi bogata serijska oprema in po meri zasnovane linije opreme.
Izberite želeno vrsto motorja:
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva, uravnavanje lambda sonde, uravnavanje klenkanja, turbopolnilnik in turbopolnilnik na izpušne pline |
Gibalna prostornina, ccm: 1498 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 110 kW (150 PS) bei 5000-6000 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 250/1500-3500 |
Krmiljenje motorja: popolnoma elektronsko, bencinski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: katalizator v bližini motorja, lambda sonda |
Prenos moči
Vrsta pogona: pogon na sprednji kolesi |
Sklopka: hidravlična suha sklopka, obloge brez azbesta/svinca, dvomasni vztrajnik |
Vrsta menjalnika: 6-stopenjski ročni menjalnik |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1525 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2045 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 1800 | |
Prostornina prtljažnika v l: 530 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 58 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 207 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 9,5 | |
Vrsta goriva: neosvinčeni super bencin brez žvepla, ROŠ 95 | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 6,4 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 143 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva, uravnavanje lambda sonde, uravnavanje klenkanja, turbopolnilnik in turbopolnilnik na izpušne pline |
Gibalna prostornina, ccm: 1498 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 110 kW (150 PS) bei 5000-6000 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 250/1500-3500 |
Krmiljenje motorja: popolnoma elektronsko, bencinski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: katalizator v bližini motorja, lambda sonda |
Prenos moči
Vrsta pogona: pogon na sprednji kolesi |
Sklopka: dvojna sklopka |
Vrsta menjalnika: 7-stopenjski menjalnik S tronic |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1605 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2080 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 1800 | |
Prostornina prtljažnika v l: 410 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 58 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 201 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 9,5 | |
Vrsta goriva: neosvinčeni super bencin brez žvepla, ROŠ 95 | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 6,6 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 148 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva, uravnavanje lambda sonde, uravnavanje klenkanja, turbopolnilnik in turbopolnilnik na izpušne pline |
Gibalna prostornina, ccm: 1984 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 140 (190)/4200-6000 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 320/1500-4100 |
Krmiljenje motorja: popolnoma elektronsko, bencinski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: katalizator, lambda sonda |
Prenos moči
Vrsta pogona: štirikolesni pogon quattro |
Sklopka: dvojna sklopka |
Vrsta menjalnika: 7-stopenjski menjalnik S tronic |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1695 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2200 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 2000 | |
Prostornina prtljažnika v l: 530 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 60 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 220 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 7,3 | |
Vrsta goriva: neosvinčeni super bencin brez žvepla, ROŠ 95 | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 7,7 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 175 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva, uravnavanje lambda sonde, uravnavanje klenkanja, turbopolnilnik in turbopolnilnik na izpušne pline |
Gibalna prostornina, ccm: 1984 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 180 (245/5000-6500 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 370/1600-4300 |
Krmiljenje motorja: popolnoma elektronsko, bencinski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: katalizator, lambda sonda |
Prenos moči
Vrsta pogona: štirikolesni pogon quattro |
Sklopka: dvojna sklopka |
Vrsta menjalnika: 7-stopenjski menjalnik S tronic |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1700 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2210 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 2100 | |
Prostornina prtljažnika v l: 530 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 60 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 235 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 5,8 | |
Vrsta goriva: neosvinčeni super bencin brez žvepla, ROŠ 95 | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 8,3 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 188 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni dizelski motor s sistemom vbrizgavanja goriva preko skupnega voda in turbopolnilnikom |
Gibalna prostornina, ccm: 1968 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 110 kW (150 PS) bei 3000-4200 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 340/1600-3000 |
Krmiljenje motorja: elektronsko, dizelski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: oksidacijski katalizator, filter za trdne delce za dizelske motorje, povratni vod izpušnih plinov, katalizator SCR |
Prenos moči
Vrsta pogona: pogon na sprednji kolesi |
Sklopka: hidravlična suha sklopka, obloge brez azbesta/svinca, dvomasni vztrajnik |
Vrsta menjalnika: 6-stopenjski ročni menjalnik |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1630 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2220 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 2000 | |
Prostornina prtljažnika v l: 530 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 60 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 200 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 9,3 | |
Vrsta goriva: dizelsko gorivo brez žvepla | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 5,1 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 133 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni dizelski motor s sistemom vbrizgavanja goriva preko skupnega voda in turbopolnilnikom |
Gibalna prostornina, ccm: 1968 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 110 kW (150 PS) bei 3000-4200 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 360/1600-2750 |
Krmiljenje motorja: elektronsko, dizelski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: oksidacijski katalizator, filter za trdne delce za dizelske motorje, povratni vod izpušnih plinov, katalizator SCR |
Prenos moči
Vrsta pogona: pogon na sprednji kolesi |
Sklopka: dvojna sklopka |
Vrsta menjalnika: 7-stopenjski menjalnik S tronic |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1655 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2155 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 2000 | |
Prostornina prtljažnika v l: 530 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 58 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 202 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 9,3 | |
Vrsta goriva: dizelsko gorivo brez žvepla | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 5,0 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 132 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni dizelski motor s sistemom vbrizgavanja goriva preko skupnega voda in turbopolnilnikom |
Gibalna prostornina, ccm: 1968 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 110 kW (150 PS) bei 3500-4000 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 360/1600-2750 |
Krmiljenje motorja: elektronsko, dizelski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: oksidacijski katalizator, filter za trdne delce za dizelske motorje, povratni vod izpušnih plinov, katalizator SCR |
Prenos moči
Vrsta pogona: štirikolesni pogon quattro |
Sklopka: dvojna sklopka |
Vrsta menjalnika: 7-stopenjski menjalnik S tronic |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1735 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2250 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 2200 | |
Prostornina prtljažnika v l: 530 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 60 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 201 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 9,6 | |
Vrsta goriva: dizelsko gorivo brez žvepla | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 5,8 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 152 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |
Motor/elektrika
Vrsta motorja: vrstni 4-valjni dizelski motor s sistemom vbrizgavanja goriva preko skupnega voda in turbopolnilnikom |
Gibalna prostornina, ccm: 1968 |
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 147 kW (200 PS) bei 3600-4100 |
Največji navor, Nm pri 1/min: 400/1750-3500 |
Krmiljenje motorja: elektronsko, dizelski motor |
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov: oksidacijski katalizator, filter za trdne delce za dizelske motorje, povratni vod izpušnih plinov, katalizator SCR |
Prenos moči
Vrsta pogona: štirikolesni pogon quattro |
Sklopka: dvojna sklopka |
Vrsta menjalnika: 7-stopenjski menjalnik S tronic |
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema: spredaj prema z McPhersonovo vzmetno nogo |
Zadnja prema: štirivodilna zadnja prema |
Zavorni sistem: diagonalni dvokrožni zavorni sistem z ESC/ABS/EBV; ojačevalnik zavorne moči, hidravlična zavorna asistenca |
Krmiljenje: hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje |
Mase/prostornine
Masa praznega vozila v kg*: 1735 | |
Dovoljena skupna masa v kg: 2250 | |
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke v kg: 75/90 | |
Dovoljena masa prikolice v kg brez zavor: 750 | |
Dovoljena masa prikolice v kg, pri vzponu do 12 %: 2200 | |
Prostornina prtljažnika v l: 530 | |
Prostornina rezervoarja za gorivo v l (pribl.): 58 | |
* Masa praznega vozila z voznikom (75 kg) in z 90 % polnim rezervoarjem za gorivo, izmerjena v skladu s trenutno veljavno različico direktive (ES) 1230/2012. Zaradi dodatne opreme se lahko povečata masa praznega vozila in količnik zračnega upora, s tem pa se ustrezno zmanjšata možna nosilnost oz. največja hitrost. |
Vozne zmogljivosti/Vrednosti porabe in emisij po WLTP**
Največja hitrost v km/h: 224 | |
Pospešek 0-100 km/h v s: 7,3 | |
Vrsta goriva: dizelsko gorivo brez žvepla | |
Poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km **: od 6,3 | |
Emisija CO2 v g/km (kombinirana vožnja) *#, **: od 165 | |
Emisijski razred: Euro 6d-ISC-FCM | |
* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si. ## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%). ### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta. #### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |
Mere
Dolžina, mm: 4500 |
Širina (brez zunanjih ogledal), mm: 1843 |
Višina, mm: 1567 |
Medosna razdalja, mm: 2680 |