* # CO2 kot toplogredni plin ter emisije iz prometa poslabšujejo kakovost zraka. Ogljikov dioksid (CO2) in emisije: ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
** Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z merilnim postopkom WLTP. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.audi.si/modeli/wltp. Če so vrednosti porabe in emisij navedene v razponih, se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe. Namenjene so zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO2 in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO2 niso odvisne le od učinkovitega izkoristka, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Dodatne informacije o uradnih podatkih glede porabe poriva in specifičnih emisijah CO2 za nova osebna vozila so na voljo v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov" , ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih in spletni strani www.audi.si.
## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%).
### Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta.
#### Največja električna moč je bila določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu.
Pridržujemo si pravico do sprememb in napak. |