-
Iskanje
Doživetje športne vožnje: vozna dinamika
Z vozilom Audi Q8 je vožnja vedno športna, dinamična in učinkovita: njegov povsem mehanski sredinski diferencial moč na sprednjo in zadnjo premo običajno posreduje v razmerju 40 : 60. Po potrebi večji del moči preusmeri na premo z boljšo vlečno silo. Poleg serijskega progresivnega krmiljenja, katerega prenos z vse večjim zasukom volana postaja vse bolj neposreden, Audi opcijsko ponuja tudi štirikolesno krmiljenje. Zadnji kolesi lahko zasuka za do 5 stopinj - pri majhni hitrosti v nasprotni smeri za več agilnosti, pri veliki hitrosti v isti smeri za več stabilnosti. Zahvaljujoč novi tehnologiji blagega hibrida (MHEV) pa je krmiljenje še posebej učinkovito.
Odvisno od želja posameznika:
podvozje
Povsem mehanski sredinski diferencial modela Audi Q8 moč na sprednjo in zadnjo premo posreduje v razmerju 40 : 60. Po potrebi večji del moči preusmeri na premo z boljšo vlečno silo. Audi Q8 v kombinaciji z odmikom od tal do 254 mm, kratkima previsoma in asistenco za nadzorovani spust vožnjo nadaljuje tudi izven utrjenih cestišč. Podvozje z uravnavanjem blaženja je na voljo kot serijska oprema. Opcijsko se lahko odločite tudi za vgradnjo zračnega vzmetenja adaptive air suspension z uravnavanjem blaženja - z udobno ali športno nastavitvijo. Nastavitev podvozja se glede na vozno situacijo in voznikove želje prilagaja v razponu vse do 90 mm.
Več agilnosti:
dinamično štirikolesno krmiljenje
Poleg serijskega progresivnega krmiljenja, katerega prenos z vse večjim zasukom volana postaja vse bolj neposreden, je na voljo tudi opcijsko dinamično štirikolesno krmiljenje. Omogoča zasuk zadnjih koles za do 5 stopinj. S tem modelu Audi Q8 omogoča krmiljenje v različnih načinih (odvisno od hitrosti): ob počasnejši vožnji premi avtomatsko krmili v nasprotni smeri in s tem povečuje agilnost vozila. S tem olajša krmiljenje vozila pri manevriranju in parkiranju. Pri veliki hitrosti pa premi krmili v isti smeri in tako izboljšuje vozno stabilnost.