-
Iskanje
Športen do konca.
Spremenjene komponente podvozja poskrbijo za dinamično krmiljenje. Podpora je bila na novo prilagojena tako pri opcijskem dinamičnem krmiljenju kot tudi pri serijskem elektromehanskem servokrmiljenju: odzivnost, prehodi med posameznimi voznimi načini in povratne informacije o stanju cestišča so v celotnem hitrostnem območju še natančnejši.
Poleg tega je Audi Sport profile sistema za uravnavanje vozne dinamike Audi drive
select (comfort, auto, dynamic in individual) še ostreje ločil med seboj in jih
natančno opredelil. Posebnost modela: način performance vključuje še tri dodatne
programe - dry, wet in snow, ki najpomembnejše voznodinamične parametre prilagajajo
količniku trenja na cesti. Zahvaljujoč izpopolnjenemu elektronskemu
stabilizacijskemu nadzoru (ESC) Audi R8 s 100 km/h do mirovanja zavre do 1,5 m
prej, z 200 km/h pa celo do 5 m prej - odvisno od zunanjih okvirnih pogojev.
Novi Audi R8 je serijsko opremljen z 19-palčnimi platišči. Za doplačilo so na voljo
20-palčna povsem rezkana platišča s 5-krakim dvojnim dinamičnim designom ter novimi
letnimi in športnimi pnevmatikami, ki zagotavljajo še večjo natančnost pri
krmiljenju. Za serijske jeklene kolute zavornega sistema so po opcijsko namesto
črno lakiranih na voljo tudi rdeče lakirane zavorne čeljusti. Opcijski keramični
zavorni sistem je običajno sive ali rdeče barve. Stabilizator na sprednji premi je
po želji izdelan iz umetne mase, ojačane z ogljikovimi vlakni (CFK), in aluminija,
kar maso zmanjša za pribl. 2 kg.