Audi S e-tron GT: Tehnični podatki

Audi predstavlja prednost v tehniki, ki je ne ponujajo le zmogljivi in varčni motorji, ampak tudi bogata serijska oprema in po meri zasnovane linije opreme.

Izberite želeno vrsto motorja:

 

S e-tron GT quattro

Motor/elektrika
Vrsta motorja
Elektromotor
Največja moč
435 kW
Največji navor
740 Nm
Tip baterije
Litij-ionska
Kapaciteta baterije bruto
105 kWh / neto 97 kWh
Prenos moči
Vrsta pogona
Štirikolesni pogon quattro
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema
Prema z dvojnimi prečnimi vodili
Zadnja prema
Prema z dvojnimi prečnimi vodili
Zavorni sistem
Dvokrožni zavorni sistem s črno/belo razdelitvijo za sprednjo/zadnjo premo; spredaj: aluminijasti fiksni zavorni čeljusti, notranje hlajena zavorna koluta; zadaj: aluminijasti plavajoči zavorni čeljusti, notranje hlajena zavorna koluta
Krmiljenje
Hitrostno prilagodljivo elektromehansko servokrmiljenje; obračalni krog pribl. 11,6 m
Mase/prostornine
Dovoljena skupna masa*
2.840 kg
Dovoljena obremenitev strehe/vlečne kljuke
75/- kg
Prostornina prtljažnika
405 l
Vozne zmogljivosti/poraba
Najv. hitrost
245 km/h
Pospešek 0–100 km/h
3,6 s
Vrsta goriva
Električna energija
Poraba goriva (kombinirana vožnja)**
Od 18,2 kWh/100 km
Emisije CO₂ (kombinirana vožnja) *#, **
0 g/km
*Točni podatki o masi praznega vozila so navedeni v poglavju Tehnični podatki v konfiguratorju. **Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z zakonsko predpisanimi merilnimi postopki WLTP. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO₂ in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO₂ niso odvisne le od učinkovitega izkoristka goriva, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Ustrezno vrednost emisij CO₂ za vozila, testirana v skladu s postopkom WLTP, predstavlja vrednost emisij CO₂ (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji, za električna hibridna vozila pa ponderirana vrednost emisij CO₂ (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji. Vse nadaljnje informacije o specifični porabi goriva in specifičnih emisijah CO₂ za nova osebna vozila boste našli v Priročniku o varčni porabi goriva in emisijah CO₂, ki ga lahko brezplačno dobite na prodajnem mestu ali na spletni strani www.audi.si. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Dodatne informacije o razlikah med postopkoma WLTP in NEVC najdete v spletni predstavitvi na www .audi.si /wltp. * # Ogljikov dioksid CO₂ in emisije: ogljikov dioksid CO₂ je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. CO₂ kot toplogredni plin ter emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ***Širina brez zunanjih ogledal