Audi A8 60 TFSI e quattro: Tehnični podatki

Audi predstavlja prednost v tehniki, ki je ne ponujajo le zmogljivi in varčni motorji, ampak tudi bogata serijska oprema in po meri zasnovane linije opreme.

Izberite želeno vrsto motorja:

A8 60 TFSI e quattro (250 kW) tiptronic

Motor/elektrika
Vrsta motorja
Elektromotor | 6-valjni bencinski V-motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva, uravnavanjem lambda sonde, uravnavanjem klenkanja in turbopolnilnikom, blago hibridno električno vozilo (MHEV) 
Delovna prostornina
2995 ccm
Največja moč
250 kW (340 KM) pri 5000–6400 min⁻¹ / 340 kW (464 KM) sistemska moč elektromotorja in motorja z notranjim zgorevanjem min⁻¹
Največji navor
500 Nm pri 1370 - 4500 min -1
Sistem za prečiščevanje izpušnih plinov
Katalizator, lambda sonda, filter za trdne delce za bencinske motorje
Prenos moči
Vrsta pogona
Stalni štirikolesni pogon quattro
Sklopka
Hidravlični pretvornik navora s premostitveno sklopko
Vrsta menjalnika
8-stopenjski tiptronic
Podvozje/krmiljenje
Sprednja prema
5-vodilna sprednja prema
Zadnja prema
5-vodilna zadnja prema
Zavorni sistem
ESC/ABS/EBV; elektromehanski ojačevalnik zavorne moči z aktivnim zbiralnikom; spredaj: aluminijasti fiksni zavorni čeljusti, notranje hlajena zavorna koluta; zadaj: plavajoči zavorni čeljusti z integrirano elektromehansko parkirno zavoro, notranje hlajena zavorna koluta
Krmiljenje
Hitrostno prilagodljivo elektromehansko progresivno servokrmiljenje; obračalni krog pribl. 12,5 m
Mase/prostornine
Dovoljena skupna masa*
2910 kg
Dovoljena obremenitev pri prikolici brez zavor
750 kg
Dovoljena obremenitev prikolice pri 12-odstotnem naklonu
2300 kg
Prostornina prtljažnika
390 l
Prostornina rezervoarja za gorivo
65 l
Vozne zmogljivosti/poraba
Najv. hitrost
250 km/h
Pospešek 0–100 km/h
4,7 s
Vrsta goriva
Super bencin brez žvepla, ROŠ 95 | električna energija
Poraba goriva (kombinirana vožnja)**
Ponderirano, kombinirana vožnja od 1,8 l/100km (bencin) | Ponderirano, kombinirana vožnja od 22,3 kWh/100km (električna energija). Poraba goriva pri izpraznjeni bateriji (kombinirana vožnja) od 8,7 l/100km
Emisije CO₂ (kombinirana vožnja) *#, **
Ponderirano, kombinirana vožnja od 42 g/km
Emisijski standard
EURO 6 EA
*Točni podatki o masi praznega vozila so navedeni v poglavju Tehnični podatki v konfiguratorju. **Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z zakonsko predpisanimi merilnimi postopki WLTP. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO₂ in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO₂ niso odvisne le od učinkovitega izkoristka goriva, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Ustrezno vrednost emisij CO₂ za vozila, testirana v skladu s postopkom WLTP, predstavlja vrednost emisij CO₂ (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji, za električna hibridna vozila pa ponderirana vrednost emisij CO₂ (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji. Vse nadaljnje informacije o specifični porabi goriva in specifičnih emisijah CO₂ za nova osebna vozila boste našli v Priročniku o varčni porabi goriva in emisijah CO₂, ki ga lahko brezplačno dobite na prodajnem mestu ali na spletni strani www.audi.si. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Dodatne informacije o razlikah med postopkoma WLTP in NEVC najdete v spletni predstavitvi na www .audi.si /wltp. * # Ogljikov dioksid CO₂ in emisije: ogljikov dioksid CO₂ je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. CO₂ kot toplogredni plin ter emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. ***Širina brez zunanjih ogledal