Poraba električne energije (kombinirana vožnja35): od 16,1 kWh/100 km (WLTP)
Emisije CO₂ (kombinirana vožnja35): 0 g/km (WLTP)
1. Doseg odvisno od izbranega modela in opreme vozila znaša med 530 in do 638 km
2. Čas polnjenja baterije, največja polnilna moč DC na polnilnih postajah HPC (High Power Charging) in doseg z naknadnim polnjenjem so bili izmerjeni v skladu z DIN 70080 in se lahko spreminjajo glede na različne dejavnike, kot so npr. temperatura okolice in baterije, uporaba drugih vtičev za določeno državo, uporaba funkcije predhodnega programiranja (npr. daljinskega upravljanja klimatiziranja vozila), razpoložljivost moči na polnilni postaji, stanje napolnjenosti in staranje baterije. Polnilna moč se zmanjšuje z naraščanjem napolnjenosti baterije. Izgube pri polnjenju so upoštevane.
3. Zaradi fizikalnih omejitev je moč v načinu programa Launch Control za navedene vrednosti pospeškov mogoče ponoviti večkrat, vendar ne neomejeno.
4. Navedena neto energijska vrednost baterije neodvisno od vozila predstavlja zaokroženo vrednost, ki je značilna za posamezno baterijo. Določa jo stalen profil obremenitve pod določenimi mejnimi pogoji. Upošteva celotno, v vozilu uporabno območje energijske vrednosti baterije do mirovanja vozila. Dejanska energija pri praznjenju je lahko drugačna, saj je odvisna od konkretnega načina vožnje in temperature baterije. Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta.
5. Audi Q6 SUV e-tron quattro: poraba električne energije (kombinirana vožnja35): od 17,1 kWh/100 km; emisije CO₂ (kombinirana vožnja35): 0 g/km.
6. Pri navedeni opremi gre za dodatno opremo, ki je na voljo za doplačilo.
7. Samo v kombinaciji z MMI experience pro.
8. Uporaba projicirnega sistema je s polariziranimi sončnimi očali omejena.
10. V kombinaciji z zvočniki, vgrajenimi v vzglavnikih, je prevleka vzglavnikov perforirana.
11. Audi SQ6 SUV e-tron: poraba električne energije (kombinirana vožnja35): od 17,6 kWh/100 km; emisije CO₂ (kombinirana vožnja35): 0 g/km.
12. Svetlobni segment vozeči osebi v številnih situacijah pomaga z enostavno razumljivimi svetlobnimi učinki – na primer pri zavijanju in zaviranju.
13. Odvisno od razpoložljivosti za posamezno državo.
14. Samo v kombinaciji z LED-žarometoma plus in digitalnima zadnjima OLED-lučema.
15. Upoštevajte: sistemi delujejo le znotraj sistemskih omejitev in so v pomoč pri vožnji. Za ustrezno pozornost v cestnem prometu je še vedno odgovorna vozeča oseba.
16. Opcijska ponudba družbe Audi Sport GmbH, ki je na voljo za doplačilo.
17. V zimskih voznih razmerah ne smete uporabljati poliranih ali delno poliranih platišč iz lahke kovine oz. platišč iz lahke kovine, rezkanih do sijaja. Površina teh platišč zaradi načina izdelave nima zadostne zaščite pred korozijo in jih sol za posipanje cest ali podobno lahko zato trajno poškoduje.
18. Sistem vozila je zasnovan na 800-voltni arhitekturi, največja napetost baterije pri modelu Audi Q6 e-tron odvisno od izvedbe (na osnovi števila celic) znaša 625–750 V.
19. Na polnilnih postajah HPC.
22. Audi exclusive predstavlja opcijsko ponudbo družbe Audi Sport GmbH, ki je na voljo za doplačilo. Dodatne informacije so na voljo pri pooblaščenih partnerjih Audi.
23. Originalna dopolnilna oprema Audi predstavlja opcijsko ponudbo družbe AUDI AG, ki je na voljo za doplačilo. Sestavni deli niso vključeni v izračun vrednosti porabe in emisij vozila. Montaža je zato mogoča šele po prvi registraciji.
25. Ponudba družbe Volkswagen Group Charging GmbH (Elli), ki je na voljo za doplačilo.
26. Pri navedenem polnilnem sistemu gre za dodatno opremo, ki je na voljo za doplačilo. Opcijski kompaktni polnilni sistem e-tron ima polnilno moč do 11 kW. Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene. Omrežni priključni kabel z vtičem a industrijske vtičnice in upravljalna enota polnilnega sistema se medsebojno dopolnjujeta. Naknadna menjava omrežnega priključnega kabla za drugo vrsto vtiča lahko zmanjša razpoložljivo polnilno moč celotnega sistema.
27. Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene.
28. Sestavni del opreme Audi connect navigacija in sistem Infotainment. Odvisno od razpoložljivosti za posamezno državo. Informacije o trenutni združljivosti operacijskega sistema iOS/Android so na voljo v opisu aplikacije myAudi v ustrezni trgovini z aplikacijami. Potrebna je predhodna registracija na www.my.audi.com.
29. Za aktivacijo najprej potrebujete obstoječo pogodbo s storitvijo Audi charging. Storitev lahko nato aktivirate v aplikaciji myAudi. Pripadajoči elektronski certifikat Plug & Charge se za uporabo storitve brezžično (over the air) prenese na izbrano vozilo, ki podpira storitev Plug & Charge. Storitev za uporabo funkcije Plug & Charge je kot storitevAudi Charging v Evropi na voljo v Avstriji, Belgiji, Bolgariji, Cipru, Češki, Danski, Estoniji, Finski, Franciji, Grčiji, Hrvaški, Irski, Italiji, Latviji,Litvi, Luksemburgu, Malti, Madžarski, Nemčiji, Nizozemski, Norveški, Poljski, Romuniji, Slovaški, Sloveniji, Španiji, Švedski, Švici in Veliki Britaniji. Storitev v omenjenih evropskih državah zaenkrat deluje samo na polnilnih postajah z oznako Plug & Charge v omrežju IONITY. Izgradnja z drugimi upravljavci polnilnih postaj (CPO) bo potekala odvisno od posamezne države. Na severnoameriških trgih (NAR) je storitev za uporabo funkcije Plug & Charge na voljo na polnilnih postajah upravljavca Electrify America z oznako Plug & Charge.
32. Informacije o trenutni združljivosti operacijskega sistema iOS/Android so na voljo v opisu aplikacije myAudi v ustrezni trgovini z aplikacijami.
33. Asistenčni sistem deluje le znotraj sistemskih omejitev in je v pomoč drugim udeležencem v prometu.
34. Samo v kombinaciji s paketom Audi connect navigacija in sistem Infotainment.
35. Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z zakonsko predpisanimi merilnimi postopki WLTP. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO₂ in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO₂ niso odvisne le od učinkovitega izkoristka goriva, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Ogljikov dioksid CO₂ in emisije: ogljikov dioksid CO₂ je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. CO₂ kot toplogredni plin ter emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.Ustrezno vrednost emisij CO2 za vozila, testirana v skladu s postopkom WLTP, predstavlja vrednost emisij CO2 (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji, za električna hibridna vozila pa ponderirana vrednost emisij CO2 (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji. Vse nadaljnje informacije o specifičniporabi goriva in specifičnih emisijah CO₂ za nova osebna vozila boste našli v Priročniku o varčni porabi goriva in emisijah CO₂, ki ga lahko brezplačno dobite na prodajnem mestu ali na spletni strani www.audi.si. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Dodatne informacije o razlikah med postopkoma WLTP in NEVC najdete v spletni predstavitvi na www.audi.si/wltp