-
Iskanje
Popolna športnost in napredno razkošje
Osredotočen na estetski vidik vozne dinamike
Notranjost modela Audi e-tron GT quattro odlikujeta visoka stopnja uporabnosti pri vsakodnevnih vožnjah in izrazit videz kakovosti.
Inovativna oblikovalska ikona
Design modela Audi e-tron GT quattro dosledno uteleša električno mobilnost in edinstven DNK znamke Audi.
Za izrazitejši občutek prostornosti
Opcijska panoramska steklena streha s črnimi sijočimi steklenimi površinami ustvarja izjemen občutek prostornosti v notranjosti.
Strast ustvarja napredek
Pri izdelavi električno gnanega gran turisma v industrijskem parku Böllinger Höfe pri Neckarsulmu se ljubezen do detajlov zlije z natančnostjo in kakovostjo.
Zunanje barve laka
Na voljo so različne opcijske zunanje barve laka, tako lahko ustvarite novi Audi e-tron GT po svojih željah.
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Platišča, 5-kraki segmentni aero design, platinasto siva
Kemorsko siva, kovinska
Suzuka siva, kovinska
Tango rdeča, kovinska
Mitično črna, kovinska
Daytonsko siva, biserna
Ascarijevo modra, kovinska
Floretsko srebrna, kovinska
Ibisovo bela
Taktično zelena, kovinska
Moč
350
kW*
Pospešek (0–100 km/h)
4,1
s
Polnilni sistem
800
volt
*Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 20,1; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0.
Izjemne ideje zaiskrijo prihodnost
Sorazmerja gran turisma - nizek, širok, z daljšo medosno razdaljo - ponazarjajo kombinacijo športnosti in primernosti za vsakodnevne vožnje. Strukturni design karoserije uteleša moč in zmogljivost.
Izraziti poudarki
Aerodinamično izboljšane oblike postanejo funkcionalni detajli. Od inteligentnih odprtin za dovod zraka v sprednjem delu, kolotekov z odprtinami za odvod zraka pa vse do izrazitega zadnjega difuzorja. Aerodinamiko je mogoče aktivno prilagajati glede na vozno situacijo.
Svetlobno sporočilo
Opcijska matrična LED-žarometa z laserskima žarometoma predstavljata bistveno komponento napredne oblikovalske govorice. Za edinstveno sporočilo poskrbi markantna grafična podoba z modrim elementom X v laserskih žarometih Audi.
Animirani svetlobni segment
Po celotni širini zadnjega dela se razteza animirani svetlobni segment, ki ga na zunanjih robovih, v dejanskih lučeh, obdajajo posamezni klinasto oblikovani LED-segmenti. Prvič v vozilu Audi: dvojna funkcija smernikov in luči za vzvratno vožnjo.
Nova oblika svobode
Opcijska panoramska steklena streha razkriva nova obzorja in zagotavlja svetel ambient potniškega prostora.
Ključni podatki: štirivratna izvedba s petimi sedeži
Audi e-tron GT quattro ponazarja napredek na sodoben način. Izžareva športnost, kakovost in udobje hkrati. Opcijska športna sprednja sedeža plus z integriranima vzglavnikoma in podarjenimi stranicami zagotavljata dobro stransko oporo pri športni vožnji in vožnji skozi ovinke.
Digitalizacija po meri uporabnika
Navigacija, komunikacija, informacije ali številne funkcije sistema Infotainment. Z navdušujočim konceptom upravljanja.
Avtomobilska moderna
Oblikovalci so se odločili za dosledno uporabo virom prijaznih materialov. Primer: notranjost povsem brez usnja.
Navdušujoč princip upravljanja
Funkcionalno središče je postavljeno v sprednji del vozila in vidno usmerjeno k vozniku. Obkrožata ga sredinska konzola in armaturna plošča z zaslonom na dotik.
Zadnja sedežna vrsta
Izrazita zunanja zadnja sedeža z dodatnim sredinskim sediščem poudarjata športni značaj vozila.
Nova dimenzija polnjenja
Nizko v dnu vozila vgrajena 800-voltna litij-ionska baterija se ponaša z izjemno visoko zmogljivostjo - pri polnjenju in delovanju. Doseg v kombinaciji z rekuperacijskim sistemom v skladu z merilnim postopkom WLTP znaša do 492 km.
Energija za 100 km napolnjena v
pribl. 5
min.
Baterija do 80 % napolnjena v
22,5
min.
Doseg (WLTP
do 492
km
Hitro polnjenje
Svojo zmogljivost Audi e-tron GT quattro ponazarja tudi pri polnjenju: na 800-voltnih polnilnih postajah z močjo do 270 kW - serijsko. V pribl. 5 minutah je mogoče vozilo z električno energijo napolniti za nadaljnjih 100 km. V pribl. 22,5 minutah se baterija iz 5 % znova napolni na pribl. 80 %.
Polnjenje doma
Audi e-tron GT quattro je z izmeničnim tokom (AC) serijsko mogoče polniti z maksimalno močjo do 11 kW. Za hitrejše polnjenje doma z močjo 22 kW potrebujete opcijski polnilni sistem e-tron connect v kombinaciji z opcijskim dodatnim polnilnikom z močjo do 22 kW (AC).
Polnjenje na poti
Storitev e-tron Charging Service združuje eno pogodbo, eno kartico in en dostop - onkraj državnih meja. Za polnjenje na poti je tako na voljo več kot 167.000 polnilnih mest v 26 evropskih državah.
Dosledna nova razlaga pogona quattro
Popolnoma prilagodljivi pogon quattro v kombinaciji z električnim pogonskim sistemom skrbi za inteligentno porazdelitev moči na posamezna kolesa. Pri dobrih vlečnih razmerjih vozilo primarno poganja sprednja prema.
Zvok modela Audi e-tron GT quattro
Funkcionalna in privlačna – platišča
Opcijska, aerodinamično izboljšana platišča zaokrožajo učinkovit in hkrati zmogljiv koncept vozila.
Doživetje vožnje za vse čute – vid, sluh in tip
Potencial modela Audi e-tron GT quattro je mogoče jasno razbrati iz njegovih osupljivih sorazmerij in podrobnih aerodinamičnih elementov.
Novičnik AudiLab Slovenija
Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o e-mobilnosti, inovacijah, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.
Naročam novičnik
Audi RS e-tron GT.
Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 20,2 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0.
Odkrijte zdaj
Poraba električne energije, kombinirana vožnja, kWh/100 km: od 20,1 ; emisije CO₂, kombinirana vožnja, g/km: 0
Čas polnjenja/polnilna moč baterije se lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so npr. temperatura okolice in baterije, uporaba drugih vtičev za določeno državo, uporaba funkcije predhodnega programiranja (npr. daljinskega upravljanja klimatiziranja vozila), razpoložljivost moči na polnilni postaji, stanje napolnjenosti in staranje baterije. Polnilna moč se zmanjšuje, medtem ko napolnjenost baterije narašča. Izgube pri polnjenju so upoštevane.
## Največja moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%).
Audi za polnjenje z izmeničnim tokom priporoča, da visokonapetostno baterijo polnite na industrijskih vtičnicah, polnilnih postajah ali stenski polnilni postaji. S tem dosežete večjo učinkovitost in občutno krajši čas polnjenja v primerjavi s polnjenjem na gospodinjski vtičnici. Vozila s prenosnim polnilnim sistemom e-tron (kompaktnim in connect) ne polnite na gospodinjskih vtičnicah, če imate na voljo možnost polnjenja na industrijski vtičnici z izmeničnim tokom (AC) ali na javni polnilni postaji z izmeničnim (AC) ali enosmernim tokom (DC). Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene.
Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta.
Storitev e-tron Charging Service je mogoče uporabljati samo za elektrificirane modele znamke Audi (pogoj je identifikacijska številka vozila). Dostop po vsej Evropi: storitev e-tron Charging Service je na voljo v 26 evropskih državah, ponudba za ostale države je v pripravi. Število razpoložljivih polnilnih mest se nenehno povečuje ter je odvisno od države in stopnje izgradnje razpoložljive infrastrukture. Dostopa ni mogoče zahtevati na vsakem polnilnem mestu v državi. Družba AUDI AG ne jamči za delovanje, razpoložljivost, polnilno moč in ostale lastnosti polnilne infrastrukture. Informacije polnilne postaje o številu polnilnih mest se redno posodabljajo, vendar ni mogoče zahtevati popolnih informacij. Kartico za stranke storitve e-tron Charging Service je v omrežju mogoče uporabiti šele 24 ur po aktivaciji kartice. V prvih 24 urah je uporaba kartice morda lokalno omejena. Preverjanje pristnosti s pomočjo aplikacije myAudi (QR-koda na polnilnem mestu) zahteva aktivno radijsko in internetno povezavo. Tovrsten način preverjanja pristnosti ni na voljo na vseh polnilnih mestih. Cene v posameznih evropskih državah so poenotene, vendar se lahko razlikujejo od cene v Nemčiji. Aktualne informacije o tarifah in pogodbene informacije za vašo državo so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi. Po sklenitvi pogodbe za storitev e-tron Charging Service nastanejo zgolj stroški električne energije - mesečno osnovno uporabnino v skladu s pogodbo Transit prvo leto prevzame Audi. Po preteku prvega leta se pogodba, razen v primeru pravočasne odpovedi, avtomatsko podaljša za 12 mesecev. Nastanejo stroški mesečne osnovne uporabnine. Informacije o cenah in pogojih so na voljo na spletni strani www.e-tron.charging-service.audi.