- Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z zakonsko predpisanimi merilnimi postopki WLTP. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO₂ in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO₂ niso odvisne le od učinkovitega izkoristka goriva, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Ogljikov dioksid CO₂ in emisije: ogljikov dioksid CO₂ je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. CO₂ kot toplogredni plin ter emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10in PM2,5 ter dušikovih oksidov.Ustrezno vrednost emisij CO2 za vozila, testirana v skladu s postopkom WLTP, predstavlja vrednost emisij CO2 (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji, za električna hibridna vozila pa ponderirana vrednost emisij CO2 (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji. Vse nadaljnje informacije o specifičniporabi goriva in specifičnih emisijah CO₂ za nova osebna vozila boste našli v Priročniku o varčni porabi goriva in emisijah CO₂, ki ga lahko brezplačno dobite na prodajnem mestu ali na spletni strani www.audi.si. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Dodatne informacije o razlikah med postopkoma WLTP in NEVC najdete v spletni predstavitvi na www.audi.si/wltp
- Zaradi fizikalnih omejitev je maksimalno moč za navedene vrednosti pospeškov mogoče ponoviti večkrat, vendar ne neomejeno.
- Odvisno od razpoložljivosti za posamezno državo. Informacije o trenutni združljivosti operacijskega sistema iOS/Android so na voljo v opisu aplikacije myAudi v ustrezni trgovini z aplikacijami. Potrebna je predhodna registracija na www.my.audi.com.
- Prikazane tarife za polnjenje in polnilna kartica predstavljajo ponudbo družbe Volkswagen Group Charging GmbH (Elli). Pogoj za sklenitev te tarife sta račun myAudi in aplikacija myAudi. V aplikaciji myAudi morata biti shranjena popolnoma električni model Audi (s številko šasije) in glavni uporabnik. Pogodba velja 12 mesecev in se po tem času avtomatsko prekine. Redna odpoved v tem časovnem obdobju je izključena. Cene je mogoče priklicati v podrobnostih tarif (gl. pregled tarif) in v aplikaciji myAudi. Za shranjevanje vašega profila vozila v aplikacijo myAudi potrebujete številko šasije. Sklenitev pogodbe s storitvijo Audi charging je mogoča od 01. 01. 2023 naprej. Odvisno od pogodbe z mobilnim operaterjem lahko nastanejo dodatni stroški. Stranke, ki so sklenile pogodbo za tarifo Audi charging pro in uporabljajo popolnoma električno vozilo Audi (gotovinski nakup, leasing, financiranje), so lahko oproščene plačila osnovne naročnine. Vaše vozilo mora pri tem ustrezati trenutnemu ali prejšnjemu modelskemu letu. Ponudba velja le za prvo pogodbo in je ni mogoče prenesti na druge. Po enem letu veljajo običajni tarifni pogoji. Promocija družbe AUDI AG je prikazana ob sklenitvi pogodbe v aplikaciji myAudi, ki je povezana z glavnim uporabnikom. Ugodno ceno je mogoče uporabljati od 01. 01. 2023 naprej. Priključna hibridna vozila so izvzeta iz te ponudbe.
- Audi za polnjenje z izmeničnim tokom priporoča, da visokonapetostno baterijo polnite na industrijskih vtičnicah, polnilnih postajah ali stenski polnilni postaji. S tem dosežete večjo učinkovitost in občutno krajši čas polnjenja v primerjavi s polnjenjem na gospodinjski vtičnici. Vozila s prenosnim polnilnim sistemom e-tron (kompaktnim in connect) ne polnite na gospodinjskih vtičnicah, če imate na voljo možnost polnjenja na industrijski vtičnici z izmeničnim tokom (AC) ali na javni polnilni postaji z izmeničnim (AC) ali enosmernim tokom (DC). Polnilna moč je odvisna od vrste uporabljenega omrežnega vtiča, omrežne napetosti v določeni državi in števila razpoložljivih faz električnega omrežja ter strankine hišne električne napeljave. V posameznem primeru je zaradi tega lahko nižja od navedene.
- Audi exclusive predstavlja opcijsko ponudbo družbe Audi Sport GmbH, ki je na voljo za doplačilo.. Podrobnejše informacije o serijski in dodatni opremi so na voljo pri pooblaščenih trgovcih Audi.
- Alkantara je tkanina iz mikrovlaken.
- Pri navedeni opremi gre za dodatno opremo, ki je na voljo za doplačilo.
- Čas polnjenja baterije se lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so npr. temperatura okolice, uporaba drugih vtičev za določeno državo in uporaba funkcije predhodnega programiranja (npr. daljinskega upravljanja klimatiziranja vozila). Polnilni sistem e-tron pri uporabi vtiča za gospodinjske vtičnice omeji polnilno moč.
- Odvisno od razpoložljivosti za posamezno državo. Informacije o trenutni združljivosti operacijskega sistema iOS/Android so na voljo v opisu aplikacije myAudi v ustrezni trgovini z aplikacijami. Potrebna je predhodna registracija na www.my.audi.com.
- Opomba: kapaciteta visokonapetostne baterije električno gnanega vozila se deli na bruto in neto kapaciteto. Bruto kapaciteta pri tem opisuje celotno fizično kapaciteto visokonapetostne baterije. Za zaščito pred samodejnim izpraznjenjem, za povečanje življenjske dobe in za zagotavljanje rezerve za zasilni zagon je teoretično razpoložljiva energijska vsebnost kljub temu tehnično omejena. To dejansko uporabno energijsko vsebnost imenujemo neto kapaciteta.
- Največja sistemska moč 350 kW: Največja sistemska moč, ki je določena v skladu z globalnim tehničnim predpisom ZN št. 21 in pri kateri se do 25kW nanaša na funkcijo overboost, ki jo je mogoče priklicati za največ 30 sekund. Moč, ki je na voljo v posamezni vozni situaciji, je odvisna od spremenljivih dejavnikov, kot so na primer zunanja temperatura ter temperatura, stanje napolnjenosti in kondicioniranje ali fizično staranje visokonapetostne baterije. Za razpoložljivost največje moči (funkcije overboost) sta predvsem potrebni temperatura visokonapetostne baterije med 23 in 50°C ter napolnjenost baterije nad 88 %. Zaradi odstopanj, zlasti od prej navedenih parametrov, lahko pride do zmanjšanja moči, vse do nerazpoložljivosti funkcije overboost. Na temperaturo baterije je v določeni meri mogoče posredno vplivati s funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila, stanje napolnjenosti baterije pa je med drugim mogoče nastaviti v vozilu. Trenutno razpoložljiva moč je prikazana v prikazu moči v vozilu. Za čim boljše ohranjanje uporabne kapacitete visokonapetostne baterije je za vsakodnevno uporabo priporočljivo nastaviti 80-odstotni nivo napolnjenosti baterije (pred vožnjami na daljše razdalje 100%).
- Audi e-tron GT quattro: poraba električne energije (kombinirana vožnja1) v kWh/100 km: od 20,1; emisije CO₂ (kombinirana vožnja1) v g/km: 0. Za vozilo so navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov v skladu z WLTP.